۲۴ بیمار کرونایی در بخش مراقبت‌های ویژه مراکز درمانی خراسان جنوبی بستری هستند

دبیر ستاد پیشگیری و کنترل کرونا در استان خراسان جنوبی از بستری ۲۴ بیمار کرونایی در بخش مراقبت‌های ویژه مراکز درمانی استان خبر داد.

به گزارش “پیام خاوران“، غلامرضا شریف‌زاده در جمع خبرنگاران اظهار داشت: روز گذشته ۲۲۹ آزمایش تشخیص مولکولی کرونا در استان انجام شد که  ۱۳۵ بیمار مثبت جدید شناسایی شد.

دبیر ستاد پیشگیری و کنترل کرونا در استان خراسان جنوبی افزود: از این تعداد ۷۷ مورد در بیرجند، قاین و فردوس هر کدام ۹ مورد، طبس و نهبندان هر کدام ۸ مورد، بشرویه ۷ مورد، ۵ مورد درمیان، ۴ مورد سرایان، زیرکوه و سربیشه هر کدام ۳ مورد و ۲ مورد در خوسف شناسایی شده است.

وی بیان کرد: در حال حاضر ۱۸۷ بیمار با علائم حاد تنفسی در بیمارستان‌های خراسان جنوبی بستری هستند که ۱۴۶ نفر کرونا مثبتند و از این تعداد ۲۴ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند که حال ۲ نفر نامساعد است.

دبیر ستاد پیشگیری و کنترل کرونا در استان خراسان جنوبی افزود: در شبانه روز گذشته ۳ نفر از بیماران جان خود را از دست داده و تعداد فوتی‌ها به یک هزار و ۳۳۲ نفر رسیده است.

شریف زاده یادآور شد: در ادامه عملیات واکسیناسیون کرونا در استان تا روز گذشته ۵۷۱ هزار و ۶۴۷ نفر واکسن نوبت اول، ۵۱۴ هزار و ۴۱۸ نفر واکسن نوبت دوم و ۱۸۹ هزار و ۹۰۸ نفر واکسن نوبت سوم را دریافت کردند.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   شمار قربانیان کرونا در خراسان جنوبی به ۱۱۵۶ نفر رسید

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها