اعزام۷۰۰ جهادگر برای فعالیت‌های عمرانی و خدماتی عازم به نهبندان

فرماندار نهبندان از اعزام۷۰۰ جهادگر برای فعالیت های عمرانی و خدماتی عازم به این شهرستان خبر داد.

به گزارش “پیام خاوران“، مجید بیکی در جلسه ستاد پشتیبانی گروه‌های جهادی نهبندان اظهار داشت: در صورت موافقت ستاد کرونا، تعداد ۷۰۰ جهادگر از گروه های جهادی رضوان، وزوایی دانشگاه صنعتی شریف، ابوتراب، امام رضا(ع) و قرارگاه جهادی انصارالله در حوزه های عمرانی، فرهنگی، بهداشتی و خدماتی  از ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ تا ۲۵ فروردین ماه سال آتی در نهبندان آغاز به کار می کنند.

فرماندار نهبندان با بیان اینکه یک هدف اردوهای جهادی کار خداپسندانه است، افزود: این نگاه که برخواسته از رای و نظر مردم است و کار کردن برای مردم منتی ندارد و ما همگی خادم مردم هستیم و برای خدمت رسانی بیشتر از هیچ تلاشی دریغ نمی کنیم.

بیکی ادامه داد: ستاد پشتیبانی از اردوهای جهادی در سطوح مختلف تشکیل شده است، شهرستان نهبندان با توجه به موقعیت خاص خود همواره یکی از هدف های گروه های جهادی بوده و گروه های مختلفی در بازه های زمانی، اقدامات شایسته ای را انجام داده اند و نیاز است باز هم از ظرفیت گروه های جهادی استفاده کنیم.

وی تصریح کرد: مجوز ستاد کرونا برای فعالیت گروه های جهادی لازم است و این گروه ها از  ۱۲ اسفند تا ۲۵ فروردین ۱۴۰۱ به تناوب در نقاط مختلف روستایی شهرستان کار خود را آغاز می کنند.

فرماندار نهبندان با بیان اینکه مکان مناسب برای پزشکان جهادی باید در اختیار گذاشته می شود، گفت: بهداشت و درمان همکاری عمده ای را دارند و باید بر اساس اعلام نیاز حضور پزشکان را در شهرستان فراهم کنند.

بیکی گفت: استفاده از فعالیت های گروه های جهادی برای همه مردم فرصتی است چرا که با حداقل های هزینه ای خدمات دریافت می کنند.

بیشتر بخوانید   اختتامیه جشنواره جهادگران خراسان جنوبی با حضور ۲۰۰۰ جهادگر در بیرجند برگزار شد

وی ادامه داد: مکان استقرار گروه بهداشتی جهادی (روستای چاهداشتی) از لحاظ جمعیت های مجاور روستا مکان خوبی است و پشتیبانی لازم لحاظ خواهد شد تا در این دو روز این گروه جهادی بتواند به اهداف خود برسد.

فرماندار نهبندان با بیان اینکه برای گروه جهادی رضوان هم در ایام عید با توجه به مجوزها از ظرفیت های دستگاه های اجرایی استفاده خواهیم کرد، افزود: اقدامات گروه های جهادی دغدغه مندانه است و برای مردم آثار خوبی داشته و زمینه مشارکت مردم فراهم می شود.

وی گفت: در مباحث پروژه ای آمادگی داریم برای حضور سایر گروه های جهادی و مباحث مالی کمک کنیم.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها