اختتامیه جشنواره جهادگران خراسان جنوبی با حضور ۲۰۰۰ جهادگر در بیرجند برگزار شد

مراسم اختتامیه جشنواره جهادگران استان خراسان جنوبی صبح امروز با حضور رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور در بیرجند برگزار شد.

به گزارش “پیام خاوران “مراسم اختتامیه جشنواره جهادگران استان خراسان جنوبی صبح امروز با حضور سردار زهرایی، رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور، آیت‌الله عبادی، نماینده ولی‌فقیه در استان، سلمان اسحاقی، رئیس مجمع نمایندگان استان و جمعی از مسئولان و حضور ۲ هزار جهادگر استان در فرهنگسرای شهر بیرجند برگزار شد.

در این مراسم از برگزیدگان این جشنواره در حوزه‌های مختلف تجلیل شد.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان‌جنوبی در این مراسم، اظهار داشت: در سالی که گذشت جهادگران خراسان‌ جنوبی خدمات ارزنده‌ای در استان ارائه دادند.

سردار محمدرضا مهدوی افزود: امیدواریم این همایش‌ها گامی رو به جلو باشد و انگیزه‌ها بیشتر شود تا بتوانیم گروه‌های جهادی را با اهدافی که داریم سازمان‌دهی کنیم.

وی بیان کرد: در یک سال گذشته آنچه سبب پیشرفت کارها بود همدلی و همراهی جهادگران و پیگیری‌های بسیج سازندگی استان بود.

مهدوی با اشاره به خدمات‌دهی جهادگران در برخی نقاط استان به سفر آیت‌الله رئیسی در ماه گذشته به خراسان جنوب اشاره کرد و گفت: جناب رئیسی معتقد بودند که گروه‌های جهادی زحمات زیادی به ویژه در بحث آبرسانی متحمل شدند.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی با اشاره به توانمندسازی جهادگران در همه عرصه‌ها افزود: روستایی در استان داشتیم که جمعیت آن به دو خانوار رسیده بود اما با تلاش بسیج سازندگی و ایجاد کارگاه‌های اشتغال برای ۱۰۰ درصد مردم روستا اشتغال ایجاد شده و شاهد مهاجرت معکوس به روستا هستیم و بسیاری از مردم روستا متقاضی ایجاد اشتغال و کار در کارگاه‌ها هستند.

مهدوی تصریح کرد: این مصداق «ما می‌توانیم» است که انگیزه به مردم داده و در پی آن شاهد اتفاقات خوبی در خراسان‌جنوبی هستیم.

بیشتر بخوانید   پیام فرماندهی ونمایندگی ولی فقیه درسپاه انصار الرضا(ع)به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی

انتها پیام/ ۱۰۸

منبع:تسنیم

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها