آیین نکوداشت مربیان برتر سال فوتبال استان خراسان جنوبی برگزار شد

آیین نکوداشت مربیان برتر فوتبال خراسان جنوبی در سالن همایش‌های بین‌المللی شهدای محیط زیست خراسان جنوبی برگزار شد.

به گزارش “پیام خاوران”، سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان جنوبی در این مراسم اظهار داشت: به منظور بهره‌گیری مطلوب از ظرفیت مربیان حوزه فوتبال باید از ورزش حمایت شود.

اسدالله حاتمی افزود: برای آگاهی‌رسانی و فرهنگ سازی محیط زیستی و ایجاد بستر مناسب برای فعالیت داوطلبانه این قشر از نخبگان جامعه و حضور مؤثر در مناسبت‌های محیط زیستی در سراسر کشور این مراسم با همکاری و همراهی کانون مربیان فوتبال استان، اداره کل ورزش و جوانان استان و به میزبانی اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان جنوبی برگزار شد.

وی یادآور شد: در این مراسم از هفت نفر از مربیان برتر در حوزه فوتبال تقدیر شد.

سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان جنوبی با اشاره به اصل ۵۰ قانون اساسی بیان کرد: برای تحقق این اصل در حوزه محیط زیست مبنی بر ضرورت بسیج سرمایه‌های معنوی، فرهنگی و ورزشی کشور برای حفاظت و احیای خردمندانه عرصه‌های طبیعی تفاهم نامه همکاری بین معاونت آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست و کانون مربیان فوتبال ایران منعقد شد.

حاتمی هدف از انعقاد این تفاهنامه را ارتقاء سطح آگاهی، اخلاق محیط زیستی و روحیه مشارکت پذیری مربیان فوتبال در زمینه حفظ محیط زیست دانست و افزود: ایجاد همگرایی و هم افزایی فعالیت‌های ورزشی با ملاحظات زیست محیطی، انتقال آموزه‌های محیط زیستی به بازیکنان فوتبال نقش موثری در موفقیت و پیشرفت دارد.

وی تاکید کرد: فرصت خوبی فراهم‌شده تا با استفاده از ظرفیت‌ها در حوزه ورزشی با حضور جامعه فوتبالی و ورزشکار بتوانیم برای فرهنگ و آموزش در جامعه به ایفای نقش در پاسداری و حفاظت از این منابع خدادادی بپردزیم.

بیشتر بخوانید   دشمن از استقبال باشکوه مردم خراسان جنوبی از رئیس جمهور عصبانی است

سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان جنوبی با اشاره به استفاده از ظرفیت ورزشکاران به عنوان سفیران محیط زیست بیان کرد: ورزشکاران می‌توانند بهترین مبلغین و مربیان حوزه حفاظت محیط‌زیست باشند.

حاتمی ابراز امیدواری کرد: با انعقاد این تفاهم‌نامه شاهد همراهی و کمک جامعه ورزشی مخصوصاً جامعه فوتبالی‌ استان باشیم.

وی ادامه داد: امیدواریم بتوانیم با تدوین برنامه‌های آموزشی و فرهنگی مفید و ارزشمند در راستای حفظ محیط‌زیست گام‌های موثری برداریم.

در حاشیه این مراسم مسئولان و ورزشکاران حاضر در جلسه از نمایشگاه عکس حیات وحش و گنجینه تنوع زیستی اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان جنوبی بازدید کردند.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها