260 پیشنهاد در سامانه نظام پیشنهادات شرکت گاز خراسان جنوبی ثبت شد

مدیر عامل شرکت گاز خراسان جنوبی نظام پیشنهادها را به عنوان یکی از ابزارهای مدیریت مشارکتی در راستای بهبود مستمر و بهره‌وری سازمان برشمرد و گفت: از ابتدای امسال 260 پیشنهاد در این سامانه ثبت شد.

به گزارش “پیام خاوران“، سیدمحمود هاشمی در تشریح این خبر گفت: ترویج فرهنگ مشارکت و همکاری جمعی تأثیر بسزایی در حل مشکلات و بهبود فرایندها دارد و نظام مدیریت مشارکتی فضای مناسبی را برای مشارکت فکری کارکنان در جهت بهره وری و رشد سازمانی ایجاد می کند.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی در ادامه با اشاره به ثبت 260 پیشنهاد از ابتدای سالجاری در دبیرخانه نظام مشارکت گفت: نظام مشارکت از سال 1389 در این شرکت راه اندازی شده است و مجموعاً 4 هزار و 18 پیشنهاد تاکنون در سامانه نظام پیشنهادات ثبت شده است.

وی افزود: مشاركت و همفكري كاركنان درنظام پيشنهادات به عنوان يك فرهنگ و اصل در بين همكاران شرکت گاز استان خراسان جنوبی نهادينه گردیده كه منجر به دريافت 2 هزار و 98 پیشنهاد گروهی و یک هزار و 920 پيشنهاد انفرادي و ثبت آن در سامانه نظام پيشنهادات شده است.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی گفت: از مجموع 4 هزار و 18 پیشنهاد ارسال شده به دبیرخانه نظام پیشنهادات از زمان استقرار نظام پیشنهادات، تعداد 743  پیشنهاد مصوب و 328 پیشنهاد نیز اجرایی شد.

هاشمی ضمن تشكر از دبير و اعضاء نظام همیاری و مشاركت شرکت، ابراز امیدواری کرد با مشارکت کلیه کارکنان شاهد ارتقای سطح کمی و کیفی در ارائه خدمات بهتر به کلیه ذینفعان محترم شرکت گاز استان خراسان جنوبی باشیم.

انتهای پیام/ 102

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   انتخاب تعاونی مصرف کارکنان کویرتایر به عنوان تعاونی برتر خراسان جنوبی

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها