انتخاب تعاونی مصرف کارکنان کویرتایر به عنوان تعاونی برتر خراسان جنوبی

در مراسمی باحضور معاون اقتصادی استانداری خراسان جنوبی،مدیرکل تعاون،کار ورفاه اجتماعی ورئیس اتاق تعاون خراسان جنوبی وجمعی از مسئولان استان  برگزار شداز تعاونی مصرف کارکنان کویرتایر،به عنوان تعاونی شایسته تقدیر درخراسان جنوبی تجلیل شد.

به گزارش ” پیام خاوران “ ،در این مراسم لوح تقدیر استاندار خراسان جنوبی به آقای محمد زحمتکش مدیرعامل تعاونی مصرف کارکنان کویر تایر اعطا شد

در لوح تقدیر آقای دکتر جواد قناعت استاندار خراسان جنوبی آمده است:رشد و توسعه ایران اسلامی مدیون تلاش گسترده تعاونگران خدومی است که استعداد،دانش،تخصص و عمر گرانبهای خودرا سرمایه ای برای سربلندی و سازندگی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قرار داده اند. همت بلند و اراده محکم و استوار در مسیر پرفراز و نشیب،رسیدن به خودکفایی،استقلال و آبادانی ایران اسلامی را هموار می کند و بدون شک تعاونگران شریف این خطه از میهن عزیزمان با همه توان نقش اثربخشی در رسیدن به این مهم ایفا نموده اند.

در بخش دیگزی از این تقدیرنامه بیان شده است: با تبریک فرارسیدن هفته تعاون انتخاب آن شرکت تعاونی را به عنوان تعاونی شایسته تقدیر استان خراسان جنوبی در سال ۱۴۰۱ تبریک و تهنیت عرض می نمایم. امید است در سالی که با تدابیر هوشمندانه مقام معظم رهبری(مدظله) مزین است به تولید،دانش بنیان،اشتغال آفرین نقش موثر بخش مردمی تعاون در تحقق عملی این شعار با اتکاء بر ایمان و تقوا و بهره گیری از همه ظرفیت های بی بدیل انسانی،مادی معنوی و خودباوری ملی در جهت توسعه اقتصادی و تقویت سرمایه های اجتماعی امید بخش فردای روشن برای توسعه و شکوفایی ایران اسلامی باشید.

امیدوارم در کلیه شئون زندگی و همچنین رشد و اعتلای فرهنگ کار جمعی و رسیدن بخش تعاون به سهم ۲۵ درصدی در اقتصاد جمهوری اسلامی ایران موفق و پیروز باشید.

توفیق آن تعاونی را در سایه توجهات حضرت ولیعصر(عج در خدمت به جامعه بزرگ تعاون و اجرای برنامه های دولت مردمی از خداوند بزرگ مسالت می نمایم.

بیشتر بخوانید   تعاونی مصرف کارکنان کویرتایر در خراسان جنوبی برتر شد

انتهای پیام/

 

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها