امام جمعه بیرجند: خدمات نظام و دولت نیازمند اطلاع‌رسانی بیشتر است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند گفت: شرایطی در کشور ایجاد شده که مردم و دولت یکی هستند، در این شرایط امور و خدماتی که توسط دولت و نظام به مردم ارائه می‌شود، نیازمند اطلاع‌رسانی بیشتر است.

به گزارش ” پیام خاوران ”  حجت الاسلام و المسلمین سیدعلیرضا عبادی دوشنبه شب در دیدار با رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی ضمن تبریک بعثت حضرت رسول اکرم (ص)، اظهار داشت: به لطف خدا و حضور مردم شرایطی در کشور و حوزه بین الملل ایجاد شده که مردم و دولت یکی هستند و مردم انقلابی ما دولت مردمی دارند.

وی بیان کرد: استاندار خراسان جنوبی، نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی و رییس بنیاد مستضعفان سابقه عدالت خواهانه داشته و دارند و مسوولیت آقای پرویز فتاح هم در سطح کشور است و توقع خاصی نمی‌شود از ایشان داشت و پیش از آن که ما مطلبی بگوییم خودشان می‌اندیشند.

امام جمعه بیرجند اظهار داشت: امور و خدماتی که به مردم ارائه می‌شود، نیازمند اطلاع‌رسانی بیشتر است، بسیاری از اموری که انجام می‌شود ممکن است مبهم باشد و علاوه بر این عده‌ای هم هستند که همواره القائاتی به ذهن مردم دارند و آن‌ها را وسوسه می‌کنند که این آثار سوء دارد، بنابراین اطلاع‌رسانی‌ها باید بیشتر شود.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی افزود: اگر احیاناً در مواردی افراد نقدی دارند، باید یک سیستم ارتباطی ایجاد شود تا آن‌ها بتوانند نقد خود را منتقل کنند و از طرفی هم مسوولان ما در دسترس افراد باشند تا انتقادهای آنان را بشنوند.

وی عنوان کرد: همواره بشر از آنچه که نفع واقعی اوست فاصله گرفته است، برای انسان هدایت بالاترین نعمت خدا است ولی ملاحظه می‌کنید که عملا خود بشر در هدایت را به روی خود می‌بندد، می‌بینید عقل را به وسیله انواع و اقسام اعمال و افکار زشت در زنجیر نفس قرار می‌دهند و با مکتب پیغمبران هم می‎جنگند.

بیشتر بخوانید   انتقاد امام جمعه بیرجند از اجرای سلیقه ای اسلام در کشور

حجت الاسلام والمسلمین عبادی افزود: در سال ۱۴۰۰ بعد از یک مجلس انقلابی، یک دولت انقلابی و مردمی به وجود آمد، قوه قضاییه هم پا در رکاب است که باید مسوولان فرصت را غنیمت بشمردند.

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها