عملیات اجرایی ۲۰ هزار واحدمسکونی براساس تفاهم‌نامه مشترک بنیاد مستضعفان و مسکن در کشور

عملیات اجرایی ۲۰ هزار واحد مسکونی براساس تفاهم‌نامه مشترک بنیاد مستضعفان و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در سراسر کشور است که به مناسبت عید سعید مبعث و سالروز تأسیس بنیاد مستضعفان به‌صورت پایلوت در شهرستان مرزی درمیان کلنگ‌زنی شد.

به گزارش ” پیام خاوران “ ؛ همزمان با سفر روسای بنیاد مستضعفان و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به این استان، عملیات اجرایی ۲۰ هزار واحد مسکونی در سراسر کشور به‌صورت پایلوت در شهرستان مرزی درمیان آغاز شد.

سهم خراسان جنوبی از این طرح ۵۵۰ واحد است و ۲۰ هزار واحد مسکونی برای خانواده‌های فاقد مسکن یا دارای مسکن غیرمقاوم در سطح کشور احداث می شود و عملیات اجرایی این طرح در روستای نوغاب شهرستان درمیان آغاز شد

درمیان یکی از چهار شهرستان مرزی خراسان جنوبی است که بنیاد علوی وابسته به بنیاد مستضعفان براساس امضای تفاهم‌نامه مشترک با استانداری در سال ۹۸، معین محرومیت‌زدایی این شهرستان انتخاب شد.

اقدامات بنیاد علوی در قالب “نهاد پیشرفت آبادانی” در شهرستان درمیان به‌صورت میدانی از سال گذشته آغاز شد و ادامه دارد.خراسان جنوبی ۱۱ شهرستان دارد و شهر اسدیه مرکز شهرستان درمیان در ۱۰۰ کیلومتری شرق بیرجند است.

انتهای پیام//

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   راهکارهای عملیاتی شده خراسان جنوبی برای مهار دو بحران خشکسالی و کرونا

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها