پروازهای نوروزی مسیر تهران- بیرجند- تهران لغو شد

کارشناس روابط عمومی اداره کل فرودگاه‌های استان خراسان جنوبی از لغو پروازهای هواپیمایی پارس مسیر تهران- بیرجند- تهران از مورخ 26 اسفند تا 13 فروردین خبر داد.

به گزارش “پیام خاوران“، ایمان صدری با اعلام این خبر در جمع خبرنگارن اظهار داشت: علت لغو پروازهای هواپیمایی پارس در ایام نوروز طبق اعلام شرکت یاد شده برنامه‌ریزی ایام نوروز و کاهش تقاضای مسیرهای کاری و اداری است.

وی بیان کرد: این باطلی تنها مختص فرودگاه بیرجند نبوده و پارس ایر مسیرهای پروازی خود را در استان‌های فارس، سیستان و بلوچستان،کرمان و… نیز باطل کرده است.

کارشناس روابط عمومی اداره کل فرودگاه‌های استان خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: ایرلاین یاد شده به غیر از روز پنج شنبه دیگر ایام هفته یک پرواز دیگر در مسیر تهران-بیرجند-تهران در برنامه پروازی خود دارد که به غیر از روز جمعه بقیه ایام هفته یک پرواز دیگر توسط ایرلاین ماهان و ایران ایر برقرار است که مسافرین می‌توانند از این پروازها به عنوان جایگزین استفاده کنند.

صدری افزود: در تلاش هستیم در ایامی که پرواز هواپیمایی پارس ایر باطل شده است یک یا چند پرواز فوق العاده به پروازهای فرودگاه بیرجند اضافه و رایزنی جهت تغییر تایپ پروازهای فعال استان جهت افزایش ظرفیت مسافر در حال انجام است.

انتهای پیام/ 102

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   روستاهای روشناوند و عينيد بيرجند به شبكه ملی اطلاعات متصل شدند

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها