کمربندی غربی شهرستان بیرجند ایمن سازی شد

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بیرجند از اجرای عملیات ایمن سازی کمربندی غربی شهرستان بیرجند خبر داد

به گزارش “پیام خاوران“، علی اکبر پیشاوری با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طی روزهای گذشته به همت راهداران شهرستان، عملیات ایمن سازی کمربندی غربی بیرجند با اجرای ۲ کیلومتر نیوجرسی مفصلی و همچنین نصب و بروز رسانی تابلو و علائم ایمنی این محور انجام شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بیرجند افزود: یکی از مهمترین دغدغه‌ها، کاهش تعداد سوانح جاده‌ای و خسارت های جانی و مالی ناشی از آن است که تحقق این هدف علاوه بر افزایش ضریب ایمنی تردد ازطریق نصب و نگهداری تابلو و علائم مختلف جاده‌ای با فرهنگ سازی و تشویق کاربران جاده‌ای در رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی امکان پذیر خواهد بود.

پیشاوری بیان کرد: با توجه به رسالت این اداره در بحث ایمن‌سازی محورهای ارتباطی شهرستان و تلاش شبانه روزی راهداران برای رسیدن به این هدف گفت: با توجه به بودجه تخصیص یافته و بر حسب اولویت و ترافیک محورها بحث ایمن سازی راههای ارتباطی شهرستان با جدیّت توسط این اداره در حال پیگیری است.

وی افزود: درهمین راستا طی دو ماهه اخیر باتوجه به آمار بالای انحراف و برخورد وسائط نقلیه با گاردریل‌های حاشیه راهها، ۵۰ شاخه گاردریل جمع‌آوری،  بازسازی و مجددا نصب  شده است.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   انتقاد امام جمعه بیرجند از "رفتار، گفتار و عمل برخی از مدیران"‌

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها