مجموع فوتی کرونا در خراسان جنوبی به یک هزار و ۳۷۴ نفر افزایش یافت

دبیر ستاد پیشگیری و کنترل کرونا در استان خراسان جنوبی از ۶ فوتی جدید در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و گفت: مجموع فوتی کرونا در استان به یک هزار و ۳۷۴ نفر افزایش یافت.

به گزارش “پیام خاوران“، غلامرضا شریف زاده در جمع خبرنگاران اظهار داشت: روز گذشته ۱۲۸ آزمایش جدید کرونا در استان انجام شد که ۵۵ مورد مثبت جدید شناسایی شد.

دبیر ستاد پیشگیری و کنترل کرونا در استان خراسان جنوبی افزود: از این تعداد ۲۷ مورد از بیرجند، ۵ مورد از قاین، سربیشه، نهبندان، طبس هر کدام ۴ مورد، درمیان، فردوس و سرایان کدام ۳ مورد، زیرکوه و بشرویه هر کدام یک مورد شناسایی شد.

به گفته وی در حال حاضر ۱۰۱ بیمار با علائم حاد تنفسی در بیمارستان‌های خراسان جنوبی بستری هستند که ۹۳ نفر کرونا مثبتند و از این تعداد ۲۵ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند که حال ۵ نفر نامساعد است.

دبیر ستاد پیشگیری و کنترل کرونا در استان خراسان جنوبی گفت: در شبانه روز گذشته ۶ نفر دیگر در استان براثر این بیماری جان خود را از دست دادند و مجموع موارد فوت به یک هزار و ۳۷۴ نفر افزایش یافت.

شریف زاده افزود: در ادامه عملیات واکسیناسیون کرونا در استان ۵۷۶ هزار و ۵۷۰ نفر واکسن نوبت اول، ۵۱۶ هزار و ۴۹۳ نفر واکسن نوبت دوم و ۱۹۹ هزار و ۴۰۰ نفز واکسن نوبت سوم را دریافت کردند.

انتهای پیام/۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   محورهای اصلی خراسان جنوبی باز است/ تردد با احتیاط امکان‌پذیر است

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها