بیش از یک میلیون مسافر از پایانه‌های خراسان جنوبی جابجا شدند

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی از جابجایی بیش از یک میلیون و ۶۷۰ هزار و ۷۵۷ نفر مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی برون شهری استان از ابتدای سال جاری خبر داد.

به گزارش “پیام خاوران“، اسداله جلال زاده در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از ابتدای امسال توسط ناوگان حمل و نقل عمومی برون شهری ۴۸۹ هزار و ۷۱۰ نفر مسافر به استان وارد و ۴۷۰ هزار و ۲۳۷ مسافر از استان خارج و ۷۱۰ هزار و ۸۱۰ نفر مسافر درون استان جابجا شدند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی ادامه داد: بیشترین سهم جابجایی مسافر از مبدأ شهرستان‌های استان مربوط به شهرستان طبس با ۴۶۲ هزار و ۷۳۹  نفر و کمترین سهم جابجایی مسافر مربوط به شهرستان درمیان با ۴ هزار و ۴۶۰ نفر مسافر بوده و عمده مقاصد سفر به ترتیب استان‌های خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان و تهران است.

وی با بیان این مطلب که در حال حاضر تعداد ۱۴۰۳ نفر راننده در بخش مسافر استان شاغل بوده و تعداد ۲۶۵ دستگاه سواری کرایه، ۱۶۶ دستگاه مینی بوس و ۲۵۸ دستگاه اتوبوس کار جابجایی مسافرین از مبدأ ۱۵ پایانه عمومی و خصوصی در استان را انجام می‌رسانند.

جلال زاده عنوان کرد: در راستای ارتقاء سطح خدمات به مسافرین، رعایت فاصله گذاری اجتماعی، کاهش هزینه‌های سفر، کاهش سفرهای شهری، کاهش مخاطرات زیست محیطی و تسهیل در دسترسی به محل‌های صدور بلیت و عدم مراجعه حضوری به پایانه‌های مسافری و شرکت‌های حمل و نقل، امکان صدور بلیت اینترنتی با ناوگان اتوبوسی با رعایت فاصله گذاری اجتماعی (محدودیت فروش بلیت برای ۵۰ درصد ظرفیت ناوگان) از طریق وب سایت شرکت‌های حمل و نقل مسافر به نشانی WWW.payaneha.com و برای مقاصد درون و برون استانی فراهم شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: سامانه گویای ۱۴۱ و سامانه پیامکی ۳۰۰۰۵۶۱۴۱ آماده دریافت پیشنهادات، انتقادات و نظرات مسافران درخصوص نحوه ارائه خدمات سفرها در استان خواهد بود.

بیشتر بخوانید   34 شرکت حمل و نقل در خراسان جنوبی جریمه شدند

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها