تکریم منزلت جوانان تضمین کننده سعادت آینده ایران است

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی گفت: تکریم منزلت جوانان تضمین کننده سعادت آینده ایران اسلامی است.

به گزارش “پیام خاوران“، به مناسبت گرامیداشت هفته جوان با حضور مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی، امام جمعه و سرپرست فرمانداری و جمعی از مسئولین شهرستان طبس جشن میلاد حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان در این شهرستان برگزار شد و از جوانان برتر تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

حسن عزیزی مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی در آیین تجلیل از جوانان برتر و نخبه شهرستان طبس اظهار داشت: بسیار خدا را شاکرم که در محضر جوانان نخبه، فرهیخته، انقلابی  متعهد و عزیزان ولایتمدار شهرستان طبس هستم.

وی افزود: در جلسه شورای عالی جوانان، رئیس جمهور از احیای سازمان ملی جوانان خبر دادند و ان شاءالله با نگاه ایشان ما هر چه سریعتر شاهد شکل گیری این سازمان باشیم تا بتوانند مسائل جوانان را آن طور که بایسته و شایسته نظام مقدس جمهوری اسلامی است را دنبال کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی گفت: تکریم منزلت جوانان تضمین سعادت آینده ایران اسلامی است و در چارچوب بیانیه گام دوم انقلاب نقش، ماموریت‌ها و رسالت جوانان بسیار خطیر و مهم است.

وی افزود: از این جهت پرداختن به تجلیل از جوانان نخبه می‌تواند فضایی را برای الگوسازی موفق در بین سایر جوانان فراهم کند تا آنها هم بتواند برغم همه محدودیت‌ها و مشکلات، استعدادهای خودشان را در مسیر درست هدایت کنند و نه تنها برای خود بلکه برای جامعه اسلامی هم نقش آفرین باشند و الگوی موفقی باشند تا نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به آنها افتخار کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی تصریح کرد: امروز اولین طرح و پروژه ورزشی از مجموع ۱۴ طرح و پروژه ورزشی در استان خراسان جنوبی به مناسبت گرامیداشت هفته جوان را با افتتاح  سالن ورزشی روستای هودر عشق آباد طبس آغاز می‌کنیم که با همکاری و هم افزایی سالن آماده افتتاح و بهره برداری شده و تحویل جوانان این منطقه خواهد شد.

بیشتر بخوانید   پرداخت بیش از 850 فقره تسهیلات اشتغالزایی از سوی صندوق کارآفرینی امید در خراسان جنوبی

عزیزی خاطرنشان کرد: دلبستگی جوانان به دولت مردمی – ایران قوی می‌باشد چرا که ما رویش‌ها و خیزش‌های جدیدی به واسطه شکل گیری و روی کار آمدن جریان انقلاب، در کشور شاهد هستیم و برگزاری جلسات با جوانان و تجلیل از جوانان موید همین رویکرد دولت جهادی و انقلابی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی امام جمعه شهرستان طبس نیز در این جلسه گفت: جوانان در عرصه‌های مختلف نقش آفرین بودند و این جلسه به منظور قدردانی از زحمات جوانان است.

امام جمعه شهرستان طبس بیان کرد: جوان یک سکه دورویی است که یک طرف سکه نشاط، انرژی، قدرت، توانمندی، پویایی، تحرک و تحول خواهی و تحول آفرینی است و اگر آن روی سکه مثبت جوان، درست دیده شود در آن صورت در طراز انقلاب و نظام می‌شود و مقام معظم رهبری ( مدظله العالی ) در بیانیه گام دوم انقلاب به این جوان امید بسته که مایه خیر و برکت برای نظام است.

وی ادامه داد: اگر روی دیگر سکه جوانی از مسیر اصالت و انسایت خارج شود، خود جوان موضوع و مسئله می‌شود و مشکل برای جامعه و خانواده خواهد داشت.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها