امام جمعه موقت بیرجند:شهادت و مهدویت دو بال جوانان ایران اسلامی است

گروه استانها_امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به اینکه دشمن می‌داند که شهادت و مهدویت دو بال جوانان ایران اسلامی است گفت:از این رو دشمن فرهنگ مهدویت را هدف قرار داده است.

به گزارش ” پیام خاوران “، حجت الاسلام والمسلمین محسن مشرفی ظهرامروز در خطبه‌های نماز جمعه  بیرجند که در مسجد جامع المهدی برگزار شد با تبریک میلاد حضرت، ولی عصر (عج) اظهار داشتخداوند همه امت‌ها را به ظهور امام زمان (عج) وعده داده و با ظهور حضرت مهدی جهان پر از عدل و داد می‌شود.

خطیب جمعه بیرجند با اشاره به اینکه امروز دنیا بیش از همیشه تشنه ترویج فرهنگ مهدویت است گفت:در این دنیای پر از ظلم، انقلاب اسلامی ایران گام بلندی برای ترویج فرهنگ مهدویت و امادگی برای ظهور است و از این رو دشمن با تمام توان برای مقابله با این فرهنگ تلاش می‌کند.

وی با اشاره به اینکه دشمن می‌داند که شهادت و مهدویت دو بال جوانان ایران اسلامی است گفت:از این رو دشمن فرهنگ مهدویت را هدف قرار داده است.

مشرفی با اشاره به اینکه در شرایط کنونی، امام زمان سربازانی در همه حوزه‌ها نیاز دارد گفت:امروز روزی است که هر کدام از ما در هر موقعیتی که هستیم باید با امام زمان عهد ببنیدم و سربازی صدیق برای ایشان باشیم.

خطیب جمعه بیرجند با اشاره به ظلم و ستم مستکبران در کشور‌هایی همچون فلسطین، میانمار و یمن و کشتار بی رحمانه مردم بی گناه گفت: در چند روز گذشته آل سعود هم ۸۱ نفر از انسان‌های مظلوم را در عربستان اعدام کرد که همه این وقایع تلخ نشان از این دارد که دنیا به ظهور منجی عالم بشریت نیاز دارد و پایان این ظلم‌ها ظهور است.

مشرفی با تسلیت رحلت آیت الله علوی گرگانی به روایاتی اشاره کرد که در آن آمده وقتی یک عالم فقیه از دنیا برود، رخنه‌ای در اسلام ایجاد می‌شود که هیچ چیز نمی‌تواند جایش را پر کند گفت:حوزه‌های علمیه باید برای پرورش عالمان انقلابی بصیر بیش از پیش تلاش کنند.

بیشتر بخوانید   قتل یک جوان در زیرکوه؛ انگیزه قاتل شخصی بود

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها