۱۱ گروه جهادی نوروز۱۴۰۱میهمان استان خراسان جنوبی است

رئیس بسیج سازندگی خراسان جنوبی با بیان اینکه امسال در قالب نهضت کمک‌های مومنانه یک‌هزارو۴۰۰ فقره تسهیلات قرض الحسنه اعطا شد گفت: در نوروز امسال۱۱گروه جهادی میهمان در این استان به ارائه خدمت‌رسانی می‌پردازند.

به گزارش ” پیام خاوران”  سرهنگ مهدی هنری امروز در حاشیه بازدید از گروه‌های جهادی در جمع خبرنگاران با اشاره به کمک‌های جمع آوری شده در طرح نهضت کمک مومنانه در سال ۱۴۰۰ اظهار داشت: در  طرح کمک‌های نهضت مومنانه در سال ۱۴۰۰ در بخش بهداشت و درمان ۱۱۲ هزار و ۷۷۱ بسته بهداشتی به ارزش بیش از دو میلیارد ریال بین مردم به ویژه نیازمندان و محرومان خراسان‌جنوبی با توجهی به ایام کرونایی توزیع شده است.

وی با بیان اینکه در قالب نهضت مؤمنان ۳۹۱ زندانی جرایم غیر عمد در خراسان‌جنوبی آزاد شدند گفت: همچنین و هزار و ۴۱۱ سری جهیزیه نیز بین زوج‌های جوان توزیع شده است.

رئیس بسیج سازندگی خراسان جنوبی  با بیان اینکه در راستای اشتغال سه هزار و ۲۸۵ فقره تسهیلات در سال ۱۴۰۰ در قالب کمک مؤمنان اعطا شده است بیان‌کرد: همچنین در حوزه مسکن ۴۰۷ واحد بازسازی شدند و در بخش آموزش نیز ۳۵ هزار و ۳۲۸ بسته نوشت افزار و تبلت بین دانش آموزان نیازمند توزیع شده است.

هنری ادامه داد: در بحث نهضت کمک‌های مومنانه ۲۶۴ هزار و ۵۷۵ بسته معیشتی در سال ۱۴۰۰ به ارزش دو میلیارد و ۱۴۷ میلیون و ۴۸۳ هزار و ۶۴۷ تومان بین نیازمندان و محرومان خراسان‌جنوبی توزیع شده است.

رئیس بسیج سازندگی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در این کمک‌های مومنانه ۲۸ هزار و ۱۶۷ دست کفش و لباس، بین نیازمندان توزیع شد گفت: ۱۳ هزار و ۱۸۵ عدد لوازم زندگی، هزار و ۹۳۱ عدد کارت هدیه و سه میلیون و ۴۹۷ هزار و ۴۶۶ پرس غذای گرم توزیع شده است.

بیشتر بخوانید   آمرین به معروف تعلیم دیده نیستند/نحوه برخورد آمرین به معروف و ناهیان از منکر دلسوزانه باشد

وی با تاکید بر اینکه  در نوروز سال ۱۴۰۱ تعداد ۱۸۰ گروه جهادی در مناطق محروم استان ارائه خدمت می‌کنند اظهار داشت: از این تعداد ۱۲ گروه، گروه‌های مهمان و از سایر استان‌های کشور هستند.

رئیس بسیج سازندگی خراسان جنوبی بیان کرد : ۱۱ گروه جهادی در قالب ۷۰۰ نفر در شهرستان نهبندان، استقرار می‌یابند و گروه‌های جهادی در تمام شهرستان‌ها حضور می‌یابند و در حوزه عمرانی، اشتغال، فرهنگی، دامپزشکی، فنی، مهارتی و کمک مومنانه فعالیت می‌کنند.

هنری از حضور  قرارگاه جهادی امام رضا(ع)  شهرستان بشرویه با ۲۰۰ نفر جهادگر نیز در نقاط محروم شهرستان نهبندان خبر داد و گفت: فعالیت گروه‌های جهادی از ۲۶ اسفند ماه آغاز شده و تا ۱۳ فروردین ادامه دارد.

منبع: تسنیم

انتهای پیام//

 

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها