شرایط لازم برای سفری آرام و بدون حادثه در جاده های خراسان جنوبی ایجاد شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: متولیان گردشگری استان باید مراقبت کنند که مسائل اخلاقی و اعتقادی در مناطق گردشگری رعایت شود و اگر ناهنجاری در منطقه ای مشاهده شد تذکرات لازم داده شود

به گزارش  پایگاه خبری ” پیام خاوران “ ، سید محمدرضا طالبی شامگاه  چهارشنبه  در جلسه بررسی آخرین وضعیت خدمات رسانی به مسافران نوروزی و تردد جاده ای خراسان جنوبی با بیان اینکه امسال بعد از دو سال که کشور به دلیل شرایط سخت کرونایی، سفرها به شکل رسمی وجود نداشت، ستاد ملی کرونا با انجام سفرها با رعایت شیوه نامه های بهداشتی موافقت کرده، اظهار داشت: مردم امسال با شوق و علاقه خاصی از سفرهای نوروزی استقبال کردند و خراسان جنوبی هم بدلیل قرار گرفتن در مسیر چند استان پر تردد میزبان مسافران زیادی است.

وی با بیان اینکه گزارش ها نشان دهنده افزایش تردد در مسیر های خراسان جنوبی برای نوروز ۱۴۰۱ است، افزود: دستگاه‌ های اجرایی خدمات رسان تلاش کنند تا برای مسافران سفری راحت و برای مردم استان نوروزی آرام و با آرامش خاطر را در استان شاهد باشیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی با اشاره به نیاز مردم به کالاهای اساسی در ایام نوروز، تأکیدکرد: مسئولان باید کنترل کنند کالاهای اساسی به میزان کافی در انبارها و مغازه ها وجود داشته باشد تا مشکلی در این زمینه هم نداشته باشیم.

طالبی بر سرکشی از انبار کالاهای اساسی به صورت مرتب از سوی مسئولان امر تأکید کرد و گفت: فروشگاه‌ها و مغازه های واقع در ورودی و خروجی شهرهای استان برای جلوگیری از سوء استفاده احتمالی برخی افراد سودجو به شدت کنترل شود تا در حق مسافران اجحافی صورت نگیرد.

وی با بیان اینکه بازگشت سفرها بدلیل همزمان شدن با آغاز ماه مبارک رمضان به صورت حجمی خواهد بود، اظهار داشت: به جهت ایجاد شرایط لازم برای سفری آرام و بدون حادثه در جاده ها، لازم است گشت های کنترلی بیشتر شوند.

بیشتر بخوانید   تمدید آموزش غیر حضوری برای ۷ شهرستان در وضعیت قرمز خراسان جنوبی

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی  بیان کرد: مسافران نوروزی باید طبق دستورالعمل های ستاد ملی کرونا پذیرش شوند.

طالبی با تأکید بر ارائه اطلاعات لازم درخصوص جاذبه های گردشگری استان در ورودی شهرها، متذکر شد: متولیان گردشگری استان باید مراقبت کنند که مسائل اخلاقی و اعتقادی در مناطق گردشگری رعایت شود و اگر ناهنجاری در منطقه ای مشاهده شد تذکرات لازم داده شود.

وبا اشاره به اینکه پلیس راه باید حضور خود را در مناطق حادثه خیز بیشتر کند، گفت: نیروهای انتظامی با استفاده از ظرفیت پایگاه‌ های بسیج، گشت های خود را بیشتر کند تا مشکلی برای منازل مردم پیش نیاید.

در این جلسه اعضای ستاد اجرایی خدمات  سفر  استان خراسان جنوبی نیز گزارشی ازاقدامات انجام شده  برای رفاه حال مسافران نوروزی  ارئاله کردند.

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها