معرفی هتل های غرب تهران

پیشنهاد می‌کنیم حتی یک شب را هم که شده در هتل‌ های تهران بگذرانید. این هتل ‌ها در اقصی‌نقاط این شهر پراکنده شده‌اند و محبوب‌ترین آنها در غرب تهران قرار دارند. من باب همین موضوع می‌خواهیم به معرفی هتل ‌های غرب تهران بپردازیم.

به گزارش ” پیام خاوران “ اگر تابه‌حال به تهران سفر نکرده باشید این شهر را مکانی پر از دود و دم تصور نموده و از ویژگی‌های منحصربه‌فردش غافل می‌شوید! فقط کافی است یک‌بار چمدانتان را به سمت شهر تهران ببندید؛ خواهید دید که جاذبه‌های گردشگری فراوانی داشته و مناطق ییلاقی آن به سرسبزی‌های شمال کشور است.

از طرفی سال‌هاست که این شهر به عنوان پایتخت ایران شناخته شده و موزه‌ها و کاخ‌های بسیاری برای بازدید دارد؛ نظیر آنها عمارت مسعودیه، کاخ نیاوران، کاخ گلستان، موزه سینما تهران، موزه مقدم و موزه ملی است.

در کنار تمام این زیبایی‌ها و جاذبه‌ها شهر تهران دارای بهترین اقامتگاه‌ها است؛ به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم حتی یک شب را هم که شده در هتل‌ های تهران بگذرانید. این هتل ‌ها در اقصی‌نقاط این شهر پراکنده شده‌اند و محبوب‌ترین آنها در غرب تهران قرار دارند. من باب همین موضوع می‌خواهیم به معرفی هتل ‌های غرب تهران بپردازیم.

هتل لاله تهران

نمای بیرون هتل لاله تهران در روز

هتل لاله یک هتل پنج ستاره بوده که جزو قدیمی‌ترین هتل های تهران محسوب می‌شود. این هتل برای بار اول در سال ۱۳۵۰ افتتاح گردیده و مساحت آن چیزی قریب به ۱۶ هزار مترمربع است. هتل لاله در سال ۱۳۷۶ بازسازی شده و در مجموع دارای ۳۸۰ واحد اقامتی است. تمام این واحدهای اقامتی کامل و مجهز هستند و امکاناتی نظیر تلفن، یخچال، تلویزیون، سیستم اعلام حریق، مینی بار، آنتن مرکزی، تخت، مبل و آباژور دارند.

اگر به دنبال غذاهای خاص هستید لازم نیست از هتل لاله تهران خارج شوید! این هتل رستوران‌های متفاوتی دارد. از معروف‌ترین آنها رستوران تیاره بوده که انواع غذاهای لذیذ چینی را ارائه می‌دهد. اگر دوست دارید غذاهای فرانسوی را میل کنید بهتر است به رستوران روتیسری هتل لاله سری بزنید. رستوران نمکدون هم با فضای بسیار زیبا انواع غذاهای اصیل و خوش‌طعم ایرانی را به میهمانان ارائه می‌دهد.

بیشتر بخوانید   مسابقات قرآنی اوقاف در خراسان جنوبی برگزار شد+ عکس

هتل آساره تهران

یکی از هتل های لوکس تهران هتل آساره است. این هتل ۴ ستاره در سال ۱۳۸۸ فعالیتش را آغاز نموده و دارای ۵۸ واحد اقامتی است. هتل ۴ ستاره‌ آساره ۸ طبقه بوده و دارای اتاق‌های دو تخته، سوئیت یک خوابه و سوئیت دو خوابه است. از طرفی باید بدانید که هتل آساره خارج از محدوده طرح ترافیک بوده و جزو هتل های غرب تهران محسوب می‌شود.

با اقامت در این هتل می‌توانید به فرودگاه مهرآباد، فرودگاه امام خمینی، مراکز تجاری و اداری شهر تهران دسترسی داشته باشید. هتل آساره امکانات مطلوبی برای اقامت دارد که نظیر آنها اینترنت بی‌سیم، خانه‌ داری، تاکسی سرویس، اتاق جلسات، تالار پذیرایی، سالن همایش، سیستم تهویه مطبوع، آسانسور، خشکشویی، اتاق‌ ماساژ، حوضچه آب سرد، آرایشگاه مردانه، کافی شاپ، رستوران، پارکینگ، سونا خشک، سونا بخار، جکوزی و سالن بدنسازی است.

 

هتل پژوهش تهران

یکی دیگر از هتل های غرب تهران، هتل پژوهش است. اگر قیمت هتل در تهران کمی برای‌تان زیاد است، باید هتل ۳ ستاره پژوهش را رزرو کنید. هتل پژوهش در دو طبقه ساخته شده و در مجموع ۱۸ واحد اقامتی را در برمی‌گیرد. اتاق‌های یک تخته، دو تخته، سه تخته، چهار تخته و سوئیت‌های مجلل جزو واحدهای اقامتی هتل پژوهش تهران است.

داخل این واحدهای اقامتی امکاناتی مانند: تلفن، تلویزیون، یخچال، مبلمان، حمام، سرویس بهداشتی و… را خواهید دید. همچنین باید بدانید که هتل پژوهش تهران به دور از هیاهو و شلوغی واقع شده و تا ترمینال غرب، فرودگاه مهرآباد و ایستگاه راه آهن فاصله اندکی دارد. از امکانات و ویژگی‌های این هتل می‌توان به سالن آمفی‌تئاتر، کافی نت، سالن بدنسازی، روم سرویس، خدمات پزشکی، رستوران فضای سبز و پارکینگ روباز اشاره نمود.

بیشتر بخوانید   رئیسی در پیام نوروزی: در سال جاری مسئله اشتغال مسئله اول دولت است

 

هتل المپیک تهران

یکی دیگر از گزینه‌ها برای رزرو هتل در تهران هتل المپیک است. این هتل در سال ۱۳۸۰ افتتاح گردیده و در کل ۱۰۰ واحد اقامتی را شامل می‌شود. یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد هتل چهار ستاره المپیک، مشرف بودن به پارک جنگلی چیتگر و نمای فوق‌العاده به کوه‌های دماوند و البرز است. باید بدانید هتل المپیک اتاق‌های جذابی دارد که نظیر آنها اتاق یک تخته، دو تخته، دبل و توئین، دو تخته مهمان خارجی، سوئیت‌های دوبلکس و رویال است. در تمامی این واحدهای اقامتی امکاناتی مانند یخچال، آب رایگان، تلفن، سیستم گرمایش و سرمایش، تلویزیون، مبلمان و چای ساز قابل مشاهده است.

تالارها و سالن‌های پذیرایی هتل المپیک نیز به خوبی از میهمانان شهر تهران پذیرایی می‌کنند. همچنین این هتل دارای چندین رستوران با معماری‌های متفاوت است که انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را در تمام وعده‌های غذایی به شما ارائه می‌دهند. برای نوشیدن یک فنجان چای و دورهمی‌های خانوادگی و دوستانه نیز می‌توانید به چایخانه سنتی هتل المپیک سر بزنید و از تابلوهای نقاشی قهوه خانه‌ای آن، نهایت لذت را ببرید. از جاذبه‌های اطراف هتل المپیک نیز می‌توان به دریاچه آزادی، دریاچه بین المللی خلیج فارس و برج آزادی اشاره نمود.

هتل اوین تهران

یکی دیگر از هتل های غرب تهران، هتل اوین است. این هتل نیز جزو هتل های بااصالت و قدیمی پایتخت است. با رزرو هتل اوین تهران می‌توانید به خیابان مطهری، فرحزاد، درکه، کاخ موزه سبز، تجریش و خیابان ولیعصر دسترسی داشته باشید. باید بدانید هتل اوین تهران چندین بار مورد بازسازی قرار گرفته و امروزه دارای ۳۵۰ باب اتاق و سوئیت است. تمامی واحدهای اقامتی این هتل مجهز به امکانات رفاهی بوده و مناسب اقامت هستند.

بیشتر بخوانید   پلتفرم جدید «کشاورزی قراردادی» بانک کشاورزی عطر «زعفران» گرفت

برای مثال تلویزیون ال سی دی، کمد لباس، یخچال، حوله حمام، دمپایی، کفپوش موکت، کتری برقی، صندوق امانات، سشوار، کارت هوشمند اتاق، آباژور، دراور، تلفن، مینی بار با هزینه، سرویس فرنگی، حمام و سیستم گرمایشی شوفاژ چند مورد از امکانات لوکس سوئیت‌های هتل اوین تهران است. ناگفته نماند هتل اوین دارای چند سالن برای پذیرایی از میهمانانش است. همچنین رستوران‌های خوبی برای صرف وعده‌های غذایی دارد.

حرف آخر

خبر خوب اینجاست که هتل های بسیاری در غرب تهران ساخته شده است که ما فقط به چند مورد از آنها اشاره کردیم. برای دیدن سایر هتل های غرب تهران به وب سایت ایران هتل آنلاین مراجعه کنید. سپس در قسمت جستجو، غرب تهران و یا هر خیابان و منطقه دیگری که دوست دارید وارد کنید و روی دکمه جستجو کلیک کنید. در این وب سایت می‌توانید هر یک از هتل های تهران را که مدنظر دارید به سادگی رزرو کنید.

 

چگونه لیست بهترین هتل های تهران را مشاهده کنیم؟

برای یافتن بهترین هتل تهران مناسب خود می توانید لیست هتل های تهران را بر اساس «پرفروش ترین ها» و یا «رتبه مهمانان» مرتب کنید تا از نظرات دیگر کاربران استفاده کنید و یا با کارشناسان ایران هتل آنلاین تماس بگیرید تا شما رو برای خرید بهتری راهنمایی کنند.

هتل های غرب تهران شامل هتل اوین، هتل پژوهش، هتل آساره، هتل لاله، هتل المپیک است.

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها