ثبت بیش از ۱۴ هزار  تخلف سرعت غیرمجاز در جاده‌های خراسان جنوبی

مدیرکل راهداری و حمل ‌و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: از ابتدای طرح نوروزی ۱۴ هزار تخلف سرعت غیرمجاز در جاده‌های استان توسط سامانه ثبت تخلفات جاده‌ای ثبت شده است.

به گزارش “پیام خاوران“، اسداله جلال زاده صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از ابتدای طرح نوروزی تردد بیش از دو میلیون و ۶۰۰ هزار وسیله نقلیه، توسط ۵۸ دستگاه تردد شمار برخط در جاده‌های بین‌شهری و ۲۲ دستگاه فعال در ورودی و خروجی استان ثبت‌ شده است.

مدیرکل راهداری و حمل ‌و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی بیشترین سهم تردد پلاک‌های غیربومی در جاده‌های استان مربوط به استان‌های خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان و تهران بوده است.

وی با اشاره به اینکه میانگین سرعت متوسط در جاده‌های استان ۸۹ کیلومتر بر ساعت است افزود: کنترل سرعت‌های غیرمجاز با بیش از ۶۰ سامانه برخط ثبت تخلفات عبور و مرور ثبت می‌شود که طی ۱۰ روز ابتدای طرح نوروزی ۱۴۰۱، بیش از ۱۴ هزار تخلف سرعت غیرمجاز ثبت و جهت اعمال جریمه به پلیس راه ارسال شده است.

جلال زاده یادآور شد: ساعات اوج ترافیک در جاده‌های استان در بازه طرح نوروزی بین ساعات ۱۶ تا ۲۰ بوده است و کنترل موثر محورهای مواصلاتی در ساعات اوج ترافیک در محورها موجب کاهش ریسک و عدم وقوع تصادف در جاده های ارتباطی خواهد شد.

مدیرکل راهداری و حمل ‌و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی از رانندگان و کاربران جاده‌ای خواست با رعایت کامل قوانین راهنمایی و رانندگی، پرهیز از هرگونه سرعت و سبقت غیرمجاز و تخلفات حادثه ساز سفری ایمن داشته باشند.

انتهای پیام/۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   آغاز برداشت گندم در خراسان جنوبی

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها