ورزشکاران نهبندانی سال گذشته پنج مدال آسیایی و ملی کسب کردند

مدیر ورزش و جوانان شهرستان نهبندان گفت: سال گذشته ورزشکاران این شهرستان چهار مدال آسیایی و یک مدال ملی کسب کردند و در حال حاضر ۶۰۰ ورزشکار سازمان‌یافته در نهبندان فعالیت دارند.

به گزارش ” پیام خاوران “ احمد حق‌پناه اظهار داشت: «امیر حسین هاشمی» دی پارسال چهار مدال رنگارنگ را در مسابقات پاورلیفتینگ آسیایی ترکیه کسب کرد، همچنین «امید محمدی مومن» در مسابقات بدنسازی قهرمان کشور شد.

وی بیان کرد: قبل از شیوع ویروس کرونا هزار و ۳۰۰ ورزشکار سازمان‌یافته در این شهرستان فعالیت داشتند که در ۲ سال گذشته تعداد آنان کاهش یافته است.

مدیر ورزش و جوانان شهرستان نهبندان گفت: همچنین سال گذشته در این شهرستان هشت طرح زمین چمن مصنوعی با مجموع اعتبار پنج میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان و با همکاری بنیاد برکت و وزارت نفت احداث شد و در حال حاضر پنج طرح ورزشی با مجموع اعتبار ۱۴ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان را در دست اجرا داریم.

وی اضافه کرد: سه طرح زمین چمن مصنوعی در روستاهای اسدآباد، اسماعیل‌آباد و حسین‌آباد با مجموع اعتبار ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان در دست اجراست.

حق‌پناه گفت: طرح توسعه سالن ورزشی روستای دهک با مجموع اعتبار پنج میلیارد تومان و پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصد در حال اجراست که تاکنون در زمینه اجرای این طرح یک میلیارد تومان اعتبار هزینه شده و برای تکمیل آن به چهار میلیارد تومان اعتبار دیگر نیاز است.

وی اظهار داشت: سالن ورزشی روستای چاه دراز نیز با مجموع اعتبار هفت میلیارد تومان و پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصدی در دست اجراست که تاکنون برای اجرای این طرح ۲ میلیارد تومان هزینه شده و تکمیل آن نیازمند پنج میلیارد تومان اعتبار است.

مدیر ورزش و جوانان نهبندان افزود: این شهرستان بالاترین سرانه احداث زمین چمن مصنوعی را در خراسان جنوبی دارد

بیشتر بخوانید   نوسازی و بهسازی انشعابات آب در دستور کار قرار دارد

خراسان جنوبی ۱۱ شهرستان دارد و نهبندان در ۲۰۰ کیلومتری جنوب بیرجند است.

منبع : ایرنا

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها