شرط موفقیت در ادامه مسیر انقلاب صبر و ایستادگی و تبعیت محض از امام است

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رویکرد دولت و مجلس بهبود وضعیت معیشتی مردم است گفت: شرط موفقیت در ادامه مسیر انقلاب صبر و ایستادگی و تبعیت محض از امام است.

به گزارش “پیام خاوران”، حجت‌الاسلام مجید نصیرایی شب گذشته در جمع نمازگزاران مسجد جامع آیسک اظهار داشت: در طول ۴۳ سال انقلاب هر جا که انقلابی عمل کرده و به حرف امامین انقلاب توجه کرده‌ایم موفق بوده‌ایم، پیشرفت کرده‌ایم و مردم هم رضایت داشته‌اند.

نماینده مردم فردوس، طبس، سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی افزود: هرجا که از فرامین رهبری فاصله گرفته و عمل و گفتارمان انقلابی نبوده آسیب دیده، عقب افتاده و نارضایتی مردم را داشته‌ایم.

وی تصریح کرد: خوشبختانه امروز به برکت خون شهدا و صبر و حوصله مردم شاهد اتحاد و انسجام بین همه ارکان در کشور هستیم و با انقلابی عمل کردن همه راه‌ها باز می‌شود و بن بست نداریم.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به شرایط مناسب کشور به لحاظ ارزی و مالی در این روزها اظهار داشت: شرط موفقیت در ادامه مسیر انقلاب صبر و ایستادگی و تبعیت محض از امام است.

نصیرایی، رویکرد مجلس و دولت را در سال جاری توجه به معیشت مردم دانست و افزود: در بودجه امسال توجه خوبی به اقشار کم درآمد جامعه شده و در زمینه حقوق کارگران، بیمه‌ها، بخش کشاورزی و حمایت از تولید هم اقدامات خوبی انجام خواهد شد.

نماینده مردم فردوس طبس سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی از برنامه‌های حمایتی در بخش کشاورزی و دامداری و دو برابر شدن بهای خرید تضمینی گندم تولیدی کشاورزان خبر داد.

بیمارستان امام علی (ع) شهرستان سرایان به ۶۴ تخت ارتقاء می‌یابد

نصیرایی در نشست هم اندیشی جمعی از سرایانی‌های مقیم و غیر مقیم سرایان از گشایش در زمینه برخی از مشکلات اولویت دار شهرستان خبر داد و اظهار داشت: تمام توفیقات حاصل شده نتیجه و محصول انسجام و تعامل مردم و مسئولین است.

بیشتر بخوانید   خراسان جنوبی، میزبان مسابقات بین المللی شطرنج جام خاوران و مینی فوتبال جام محلات ایرانیان

نماینده مردم شهرستان‌های فردوس، طبس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیگیری‌های انجام شده در حوزه راه به عنوان یکی از مهمترین اولویت‌های این شهرستان گفت: بهسازی سه راهی روم به سرایان و فردوس در محدوده شهرستان سرایان آغاز شده همچنین عملیات باند دوم به طول ۷ کیلومتر در همین محور آغاز شده است.

رئیس مجمع نمایندگان  استان خراسان جنوبی با بیان اینکه خوشبختانه در بخش ارتقاء بیمارستان امام علی (ع) سرایان، مجوز ماده ۲۳ اخذ شده است گفت: به زودی عملیات اجرایی ارتقاء بیمارستان از ۳۲ به ۶۴ تخت آغاز خواهد شد.

نصیرایی این نشست را بهانه‌ای برای استفاده از نظرات و تجارب همه صاحب نظران در طلیعه سال نو دانست و با تاکید بر این موضوع که در انتصابات منطقه دخالتی نداشته و در صورت نظرخواهی فقط به ارائه نظر بسنده می‌کند خاطرنشان کرد: مهمترین اصل پیشرفت منطقه، انسجام، همدلی، همراهی و تقویت نیروهای انقلابی است.

وی اظهار داشت: هرجا که انسجام و اتحاد پررنگ تر بوده پیشرفت بیشتری هم نصیب منطقه شده است.

نماینده مردم شهرستان‌های فردوس، طبس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی، صبر و تمرکز بر اولویت بندی مشکلات و استفاده از تمام توان و ظرفیت برای رفع مشکل را راهگشای مشکلات توصیف کرد و حضور آیت‌الله رئیسی به عنوان رئیس جمهور را بزرگترین فرصت در مسیر توسعه و پیشرفت استان و شهرستان یاد کرد و گفت: باید از این فرصت ارزشمند با محوریت ائمه جمعه و فرماندار و تعامل مردم و مسئولین استفاده کرد.

در ابتدای این جلسه که با حضور جمعی از سرایانی‌های مقیم و غیر مقیم شهرستان  همراه بود شرکت کنندگان به بیان نظرات و پیشنهادات خود در زمینه توسعه و پیشرفت شهرستان پرداختند و از حمایت‌های نماینده محترم تشکر و قدردانی کردند.

بیشتر بخوانید   حکایت کمبود مرغ بار دیگر در استان خراسان جنوبی تکرار شد

نشست صمیمی سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با جمعی از هنرمندان سرایان

در نخستین روز کاری سال جدید نیز دیدار عیدانه در نشست صمیمی نماینده مردم فردوس، طبس، سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی با جمعی از هنرمندان شهرستان سرایان در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

در این دیدار صمیمانه برخی از مسئولان انجمن‌های ادبی، فرهنگی و هنری و اصحاب رسانه این شهرستان به بیان مشکلات و دغدغه‌های حوزه فرهنگی پرداختند.

خوشکام رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سرایان گزارشی از فعالیت‌های فرهنگی و هنری ارائه کرد.

سید یاسر رضوی فرماندار شهرستان سرایان نیز در این دیدار با اشاره به اهمیت فرهنگ در جامعه، از پیگیری برای اتمام دو طرح ناتمام در حوزه فرهنگی شامل سالن آمفی تاتر سرایان و سالن اجتماعات کتابخانه شهر آیسک و احداث کتابخانه مرکزی سرایان و کتابخانه روستای بغداده خبر داد.

در این نشست حجت الاسلام مجید نصیرایی نماینده مردم فردوس، طبس، سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر توجه به حوزه فرهنگ و هنر و حمایت از هنرمندان گفت: در لایحه بودجه امسال توجه خوبی به این حوزه شده و با تقویت صندوق حمایت از هنرمندان این خدمات افزایش خواهد یافت.

نماینده مجلس شورای اسلامی از تأمین اعتبار برای تکمیل سالن آمفی تئاتر شهرستان سرایان گفت و اظهار داشت: در سال جاری شاهد بهره برداری این پروژه در شهرستان خواهیم بود.

نصیرایی با گلایه از ضعف اطلاع رسانی در شهرستان سرایان خواستار جدیت خبرنگاران و تقویت این حوزه برای معرفی هرچه بیشتر ظرفیت‌های شهرستان شد.

رونمایی از کتاب هنرمند سرایانی با حضور نماینده مردم

بیشتر بخوانید   عطر رضوی در میان عشایر خطه کویری خراسان جنوبی+ تصاویر

همچنین در مراسمی با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین نصیرایی نماینده مردم فردوس، طبس، سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی، رضوی  فرماندار شهرستان سرایان، صنعتی معاون فرماندار، شیدایی رئیس دفتر و خوشکام رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسئولین انجمن‌های ادبی و هنری این شهرستان، از کتاب «یک مشت فریاد» اثر «علیرضا زیبایی» از هنرمندان شهرستان سرایان رونمایی شد.

این کتاب توسط نشر شمشاد در نوبت اول با تیراژ ۲۰۰ نسخه به چاپ رسیده است.

انتهای پیام/۱۰۱

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها