دو تخت به بخش دیالیز بیمارستان امام علی(ع) سرایان افزوده شد

استاندار خراسان جنوبی از افزایش دو تخت به بخش دیالیز بیمارستان امام علی(ع) سرایان خبر داد.

به گزارش ” پیام خاوران “؛ جواد قناعت ظهر امروز با اعلام این خبر در بازدید از بیمارستان امام علی(ع) سرایان، اظهار داشت: کمبود تخت و ناکافی بودن فضای بخش دیالیز این بیمارستان از دغدغه های فرماندار، امام جمعه و اعضای شورای اسلامی شهر سرایان بود که این بازدید هم در همین راستا انجام شد.

وی ادامه داد : بنا به تصمیماتی که در این بازدید و با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی اتخاذ شد، با افزایش دو تخت جدید به این مجموعه، تعداد تخت های دیالیز بیمارستان امام علی (ع) به ۶ تخت می رسد.

استاندار خراسان جنوبی تأکید کرد: به جهت بهبود شرایط هم، فضای وسیع تر و مناسب تری در اختيار بخش دیالیز قرار خواهد گرفت.

قناعت از پیشرفت فیزیکی مطلوب کلینیک تخصصی بیمارستان گفت و تصريح نمود: ساختمان این مجموعه، ظرف چند ماه آینده تکمیل می شود.

وی ادامه داد: با تأمين تجهیزات لازم توسط دانشگاه، این کلینیک افتتاح شده و برای خدمات رسانی در اختيار مردم قرار می گیرد.

استاندار  خراسان جنوبی با اشاره به اینکه سفر امروز به سرایان به جهت حضور در نماز جمعه انجام شده، از بازدید خود از محور سه راهی روم- سرایان گفت.

قناعت با بیان این که چند مرتبه از این مسیر گذر کرده و شرایط را نامطلوب می داند، اظهار داشت: به منظور رفع مشکلات این محور، بهمن و اسفند سال گذشته پیگیری هایی در تهران صورت گرفت که پیرو آن، جاده قدیم این مسیر روکش آسفالت می شود.

وی ادامه داد: عملیات اجرای پروژه باند دوم از سرایان تا سه راهی زنگویی در حال انجام است و تا یکی دو ماه آینده این بخش زیر بار ترافیک می رود.

بیشتر بخوانید   صعود ده پله‌ای هیئت گلف استان خراسان جنوبی

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها