ثبت بیش از 6 هزار تماس مردمی با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راههای خراسان جنوبی
- کدخبر: 35843
- شنبه ۲۰ فروردین ۰۱ - 11:27
رییس مرکز مدیریت راه های خراسان جنوبی از ثبت و دریافت6 هزار و 112 تماس تلفنی با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت اطلاعات راهها و حمل و نقل جادهای این استان در طرح نوروزی خبر داد.
به گزارش “پیام خاوران“، هادی بهمنی، رییس مرکز مدیریت راه های خراسان جنوبی گفت: از 6 هزار و 112 تماس ثبت شده توسط مرکز مدیریت راه های استان5 هزار و 445 مورد مربوط به تلفن گویا و 667 مورد نیز از طریق کارشناسان این مرکز پاسخگویی شده است.
وی افزود: مردم میتوانند از طریق تماس با سامانه ۱۴۱ در خصوص آگاهی از آخرین وضعیت ترافیکی و شرایط جوی راهها، اطلاع از راههای مسدود و بازگشایی شده، اطلاع از محدودیتهای تردد وسایل نقلیه در جاده ها، دریافت مسیر و مسافت بهینه بین شهرها اطلاعاتی کسب کنند.
رییس مرکز مدیریت راه های خراسان جنوبی ادامه داد: دریافت اطلاعات مربوط به تصادفات، ثبت مشکلات راهها و شکایت از رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی از دیگر مواردی هستند که مردم از طریق تماس با این سامانه میتوانند پیگیری کنند.
بهمنی خاطرنشان کرد: کارشناسان مرکز مدیریت اطلاعات راهها و حمل و نقل جادهای استان به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به مسافران و کاربران جادهای در خصوص وضعیت راهها و حمل و نقل جادهای هستند.
انتهای پیام/ 102
چاپ و دانلود PDF
ارسال نظر