عیادت نماینده قاینات از تنها جانباز حادثه تروریستی حرم رضوی/ پاکدامن از عشایر بهلولی قاینات است

سلمان اسحاقی از تنها جانباز حادثه تروریستی حرم رضوی دیدار کرد و برای او آرزوی سلامتی کرد. حجت الاسلام پاکدامن از عشایر بهلولی روستای گرماب شهرستان قائنات خراسان جنوبی است.

به گزارش “پیام خاوران“، شانزدهم فروردین ماه خبری مبنی بر حمله به سه طلبه در حرم مطهر رضوی منتشر شد که به سرعت در فضای مجازی چرخید خبری که حکایت از چاقو زدن فردی به سه تن از روحانیون در حرم مطهر رضوی بود.

متاسفانه در همان ساعات اولیه یکی از طلاب به نام شهید حجت الاسلام اصلانی به شهادت رسید و چند روز بعد یکی دیگر از طلبه‌های مجروح شده به نام حجت الاسلام دارایی هم به شهادت رسید.

سومین فرد مجروح شده حجت الاسلام پاکدامن است که از عشایر ایل بهلولی روستای گرماب شهرستان قائنات خراسان جنوبی است و روز گذشته نماینده مردم شهرستان‌های قاینات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی از او دلجویی کرد.

سلمان اسحاقی در هفته گذشته هم در نطق خود در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حادثه شهادت روحانیون در حرم مطهر رضوی گفت: با این حرکت این باور بیش از پیش برای مردم قوی می‌شود که جامعه ارزشی، علما، روحانیون و طلاب کشور ما که در جهت منافع مردم به طور گمنام جهاد می‌کنند، خار چشم دشمنان انقلاب بوده و یکی از ستون‌های حفظ شرف و اقتدار ایران اسلامی هستند.

نماینده مردم قائنات در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: با افتخار عرض می‌کنم حجت الاسلام پاکدامن که نامش از صحن و سرای علی ابن موسی الرضا (ع) در عرش و زمین به نیکی ثبت شده است از نیکان عشایر و ایل بهلولی روستای گرماب شهرستان قائنات استان خراسان جنوبی است که چنین گوهری برای مردم این خطه موجب فخر و مباهات است.

وی تاکید کرد: به وهابیت هشدار می‌دهم که از کفر دست بردارید و به اسلام روی آورید و بدانید که جای جای ایران انسان‌هایی پاکدامن تربیت شده که نخواهند گذاشت این انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان بیفتد. قطعا این خون‌ها موجب اتحاد بین مسلمانان است.

بیشتر بخوانید   ثبت نام سفر‌های زیارتی ارزان قیمت عتبات عالیات آغاز شد

انتهای پیام/۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها