فرمانده ارشد نظامی آجا در خراسان جنوبی: نسبت به هر تجاوزی پاسخ قاطع و دندان شکن به متجاوزگران خواهیم داد

فرمانده لشکر عملیاتی ۳۰ نیروی زمینی ارتش و ارشد نظامی آجا در خراسان جنوبی با بیان اینکه ارتش و سپاه دو برادرند گفت: نسبت به هر تجاوزی پاسخ قاطع و دندان شکن و در خور شأن متجاوزگران خواهیم داشت.

به گزارش “پیام خاوران“، جلیل شاطری صبح امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ضمن گرامیداشت سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی سال‌هاست در ارتش در عرصه تعلیم و تربیت، آموزش و کار فرهنگی فعالیت داشته و از نزدیک با همه فرماندهان آشنایی کامل دارند.

فرمانده لشکر عملیاتی ۳۰ نیروی زمینی ارتش و ارشد نظامی آجا در خراسان جنوبی افزود: اگر نگاه اجمالی به پیروزی انقلاب اسلامی بیاندازیم مشاهده می‌کنیم استکبار به این نتیجه رسیده بود اگر ارتش را  منحل کند رژیم به پیروزی نمی‌رسد اما  با درایت امام  خمینی «ره» نظمی در ارتش به پا شد که  ۲۹ فروردین ماه میراث داران هستیم.

وی با بیان اینکه در جنگ تحمیلی باید یادی از دلاوری‌های فرماندهان ارتش کنیم در زمانی که همه به فکر ضربه به ارتش بودند اما ارتفاعاتی که توسط دشمن گرفته شده بود، توسط دلاورمردان  ارتش  پس گرفته شد.

شاطری با بیان اینکه در ۸ سال دفاع مقدس ۴۱۷ عملیات توسط نیروی‌های مسلح انجام شد که ارتش نقش به سزایی داشت افزود: بعد از جنگ با دو نقیصه کمبود نیروی متخصص مواجه بودیم که  با استفاده از تجربیات فرماندهان باید به سمت خود اتکایی می‌رفتیم و به دورن تکیه می‌کردیم که  امروز در ارتش و نیروی مسلح اگر اقتدار وجود دارد به دلیل این است که به تجهیزات، دانش و هوش نخبگان داخلی متکی هستیم.

فرمانده لشکر عملیاتی ۳۰ نیروی زمینی ارتش و ارشد نظامی آجا در خراسان جنوبی بیان کرد: بعد از ۴۳ سال از پیروی انقلاب اسلامی باید بگویم همه ارگانها دستخوش تغییرات بودند اما نهادی که به فرمان امام پایبند بود نیروهای مسلح هستند چرا که تهعد به التزام نسبت به فرمان تاریخی امام را دارند و ارتش وارد هیچ بازی سیاسی نشده است چرا که معتقدیم ماموریت ما ملی فراملی است.

بیشتر بخوانید   درآمد 3 میلیارد تومانی خراسان جنوبی از فروش صنایع دستی و سوغات

شاطری با بیان اینکه ارتش با تمام افتخاراتش در بحرانی که برای کشور براساس بلایای طبیعی رخ داد حرکت خداپسنده‌ای داشت گفت: اگر حضور نیروی مسلح نبود کشور با چالش مواجه می‌شد.

وی با بیان اینکه ما متکی به هیچ کشوری نیستیم ادامه داد: امروز ارتش افتخار دارد در کنار سایر نیروهای مسلح در تامین امنیت کشور تلاش کند و  ارتش و سپاه دو بردارند که همزاد هم هستند این همزادها اتحادی بین آنهاست که شکننده نیست هرکس بخواهد آن را بشکند او را خواهیم شکست.

فرمانده لشکر عملیاتی ۳۰ نیروی زمینی ارتش و ارشد نظامی آجا در خراسان جنوبی اظهار داشت: با کمک نیروهای مسلح حامی حفظ مرزهای خود و منطقه هستیم. ارتش قدرت اصلی آن اتکا به معنویت ایمان است و بعد از ۴۳ سال از پیروزی انقلاب اسلامی هنوز افتخار داریم که ارتش از خط ولایت خارج نشده چون محوریت او اسلامیت است. از سوی دیگر مهمترین ویژگی ارتش ایمان و انقلابی بودن است.

شاطری ارتباط عمیق خالصانه خاشعانه با مردم را از دیگر خصلت‌های ارتش برشمرد و گفت: نسبت به هر تجاوزی پاسخ قاطع، دندان شکن و در خور شأن متجاوزگران خواهیم داد.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/۱۰۴

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها