فرمانده ارشد نظامی آجا در خراسان جنوبی به پویش “من یک حامی هستم” پیوست

فرمانده ارشد نظامی آجا در استان خراسان جنوبی به مناسبت ۲۹ فروردین ، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و آغاز هفته اطعام محرومین و اکرام ایتام در راستای حمایت از ایتام تحت حمایت به پویش “من یک حامی هستم” پیوست.

به گزارش “پیام خاوران“، ارشد نظامی آجا در خراسان جنوبی در دیدار مدیرکل کمیته امداد استان، به نقش نیروهای مسلح در دوران دفاع مقدس و خدمات ارتش در حوادث و بحران‌های کشور اشاره کرد و گفت: در حوادثی از قبیل سیل، زلزله و به ویژه در مواقع شیوع ویروس کرونا نیروهای مسلح به کمک مردم شتافتند و با دایر کردن بیمارستان های صحرائی همواره خود را در کنار مردم و همراه مردم می‌داند.

امیر سرتیپ دوم ستاد جلیل شاطری افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران این را درک کرده که مأموریتش سیاسی نیست بلکه مأموریت ملی و فراملی دارد.

وی نامگذاری روز ارتش را متعلق به همه نیروهای نظامی عنوان کرد و افزود: نیروهای مسلح و به ویژه ارتش همواره در حفظ امنیت کشور تلاش می‌کنند و به هر تجاوزی که از سوی دشمنان نظام به کشور صورت گیرد پاسخی قاطع و دندان شکن و در خور شأن آن متجاوزان خواهیم داد.

ارشد نظامی آجا در خراسان جنوبی، کمیته امداد را نهادی مقدس و تاثیرگذار در جهت حمایت از خانواده‌های نیازمند و آبرومند عنوان کرد و افزود: انصافا کمیته امداد خدمات مطلوبی را به خانواده‌های تحت حمایت و نیازمند ارائه کرده است.

وی افزود: ما نیروهای مسلح حافظان امنیت در کشور هستیم اما شما در کمیته امداد، حافظان آبروی خانواده‌هایی هستید که به دلایل مختلف مشکلات و گره‌هایی در زندگی‌شان بوجود آمده و بعد از خدا، چشم امید شان به شما و خیرین بزرگوار است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی نیز در ابتدای این دیدار ضمن تبریک ۲۹ فروردین، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران از زحمات ارتشیان دلاور که در زمینه‌های مختلف در کنار مردم و همراه مردم هستند تقدیر کرد.

بیشتر بخوانید   زباله گردی ۲۹۲ نفر با روش‌های مختلف در بیرجند

محمد عرب در ادامه افزود: هم اکنون در سطح استان ۹ هزار کودک یتیم تحت حمایت این نهاد هستند که حامیان ماهیانه مبالغی را به حساب این ایتام واریز می‌کنند.

وی افزود: بر اساس هدف گذاری صورت گرفته امیدواریم تا پایان ماه مبارک رمضان بیش از ۴۶ هزار سبد غذائی و بیش از ۵۸۰ هزار پرس غذای گرم  در بین خانواده‌های تحت حمایت در سطح استان با همراهی خیرین بزرگوار داشته باشیم.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها