فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی معارفه شد + تصویر

طی مراسمی با حضور جانشین فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سرتیپ‌دوم پاسدار محمدرضا مهدوی به‌عنوان فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی معرفی و از زحمات سردار علی قاسمی قدردانی شد.

به گزارش “پیام خاوران“، ظهر امروز طی مراسمی با حضور دریادار پاسدار علی فدوی جانشین فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی تودیع و معارفه شد.

سردار فدوی در این مراسم با تأکید بر پیشرفت روزافزون جبهه مقاومت با تأسی به فرهنگ انقلاب گفت: استکبار این روزها نه تنها در برابر ایران بلکه در مقابل دلدادگان انقلاب اسلامی به ذلت رسیده است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اگر ما تکالیف خود را در برابر فرامین الهی پای کار باشیم، بی شک خداوند نیز به وعده‌های خود در پشتیبانی و پیروزی جبهه حق عمل می‌کند.

فرمانده سابق سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی نیز گفت: در بسیج و سپاه به دنبال خیزش گروه‌های فرهنگی و انقلابی برخواسته از متن انقلاب هستیم.

سردار علی قاسمی گفت: سپاه خراسان جنوبی همیشه در کنار محرومین و مستضعفین بوده است و امروز اگر کاری در سپاه انجام شده همه به همت و اراده بسیج، بسیجیان و سپاهیان بوده است.

سرتیپ دوم پاسدار محمدرضا مهدوی فرمانده جدید سپاه انصار الرضا (ع) خراسان‌جنوبی نیز در این مراسم با اشاره به اینکه دشمن قصد دارد با بزرگ نمایی مشکلات مردم را دچار یأس و ناامیدی کند اظهار داشت: باید تمام تلاش و کوشش خود را به کار گیریم تا دشمن به هدف خود نرسد.

وی ادامه‌داد: دشمن بعد از اینکه از طریق نظامی نتوانست ایران را شکست دهد به سمت تهاجم فرهنگی و اقتصادی رفت که بسیج در راستای گام دوم انقلاب اسلامی و با ساماندهی به روز در راستای حفظ و حراست از انقلاب قدم‌های مؤثری بر خواهد داشت و در کنار دولت برای رسیدن به آرمان‌های اسلام و انقلاب تلاش خواهد کرد.

بیشتر بخوانید   هیات مدیره جدید سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان جنوبی را بشناسید/نصرآبادی رئیس سازمان ماند+ تصاویر

در این مراسم سرتیپ‌دوم پاسدار محمدرضا مهدوی به‌عنوان فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی معرفی و از زحمات سردار علی قاسمی فرمانده سابق سپاه استان قدردانی شد.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها