امام جمعه بیرجند:صبرعظیم مردم،دشمن را بی حوصله کرده است

نماینده ولی فقیه  در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند گفت: ملت ایران با تقدیم صدها هزار شهید ، جانباز و آزاده از تجاوز دشمنان به خاک کشور جلوگیری کرده و این صبر عظیم مردم، دشمن را بی حوصله کرده است.

به گزارش ” پیام خاوران “ آیت ا… سید علیرضا عبادی در خطبه های نمازجمعه این هفته بیرجند که در مسجد جامع المهدی (ع) برگزار شد با گرامیداشت سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت:دشمن با همه گزینه‌ها حمله می کند و ما همانگونه که تا کنون نگذاشته ایم  کشور ما را تصاحب کنند اکنون هم پشت هر سنگر نیرویی برای دفاع از کشور آماده است.

وی بیان کرد: دشمنان از سر تا سر دنیا به شیوه های مختلف در این چند سال  به جنگ با ما آمدند  و هنوز هم با شیوع های مختلف به دنبال تفرقه اندازی میان مسلمان هستند اما باید بدانند مقاومت ملت ایران ادامه دارد.

آیت الله عبادی اظهارکرد: عناصر تروریستی در زمان حضرت علی (ع)  به اسم خوارج  به وجود آمدند، و امروز نیز با نقاب آمریکا، انگلیس و داعش و با بکارگیری حتی نیروهای مسلمان اما با ایمان ضعیف، محبین امیرالمؤمنین علی(ع) را مورد اذیت و آزار قرار می دهند.

نماینده ولی فقیه  در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند با اشاره به جنایات اخیر در  مسجد الاقصی افزود: امارات و عربستان از این جنایات ها پشتیبانی می کنند و آنگاه دیگر کشورها را تکفیری و تروریست می نامند.

عبادی با بیان اینکه همه نسبت به فضائل مولا علی(ع) معرفت داشتند و وظیفه مسلمانان در دنیای کنونی، ترویج فضائل این امام همام است گفت: رعایت عدالت و توجه به وضعیت دیگر مسلمانان از مهمترین این فضائل است که باید اهتمام ویژه به آن داشته باشیم.

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   204 کلاه ایمنی بین موتورسواران خراسان جنوبی توزیع شد

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها