زیرساخت‌های لازم برای سرمایه گذاری در خراسان جنوبی وجود ندارد

استاندار خراسان جنوبی گفت: هنوز در استان برخی زیرساخت‌های لازم برای سرمایه گذاری از جمله راه مناسب وجود ندارد که به جد پیگیر این مسائل هستیم.

به گزارش “پیام خاوران”، جواد قناعت ظهر امروز در دیدار با سردار سرتیپ دوم پاسدار محمدرضا مهدوی فرمانده سپاه انصارالرضا (ع خراسان جنوبی با تبریک ایام سالروز تأسیس سپاه پاسداران و انتصاب وی به سمت فرماندهی سپاه استان اظهار داشت: خراسان جنوبی مردمی خوب، انقلابی و همراه با نظام دارد.

وی عنوان کرد: در حال حاضر فضای کار، تلاش و کوشش بر فضای کشور حاکم شده و خراسان جنوبی به واسطه اینکه شخص رئیس جمهور نماینده آن در مجلس خبرگان رهبری هستند، این استان متعلق به شخص آیت‌الله رئیسی است.

استاندار خراسان جنوبی اظهار داشت: تلاش ما این است که با پیگیری مسائل و مشکلات استان و جذب منابع از مرکز بخشی از عقب ماندگی خراسان جنوبی را جبران کنیم چرا که هنوز در استان برخی زیرساخت‌های لازم برای سرمایه گذاری از جمله راه مناسب وجود ندارد که به جد پیگیر این مسائل هستیم.

قناعت با اشاره به اینکه طرح‌های محرومیت‌زدایی آبرسانی به روستاهای خراسان جنوبی با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) و شرکت آب و فاضلاب استان در دست اجراست بیان کرد: با اجرای این طرح‌ها طی دو سال آینده و نهایت ۲٫۵ سال آینده آبرسانی پایدار به تمام روستاهای خراسان جنوبی انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: تلاش ما این است که در این طرح آبرسانی علاوه بر روستاهای بالای ۲۰ خانوار، روستاهای بالای ۱۰ و ۱۵ خانوار هم دیده شود تا دغدغه کم آبی در تمام روستاهای استان برای همیشه رفع شود.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی نیز در این دیدار گفت: در خراسان جنوبی درصد محرومیت‌ها بالاست، طرح‌های خوبی در راستای رفع محرومیت‌‌زدایی در سال‌های گذشته شروع شده اما به سرانجام نرسیده است.

بیشتر بخوانید   ۳۸ میلیارد تومان برای تکمیل جاده‌های نهبندان و سربیشه اختصاص یافت

سردار مهدوی افزود: همه ما باید با همدلی پیگیر مشکلات و مسائل استان باشیم تا رفع مشکلات به سرانجام خوبی برسد، باید هدف اصلی ما از خدمت و ارائه خدمات، رضایت مردم باشد.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها