مسئولان تمام وقت جوابگوی مطالبات و مشکلات مردم باشد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی گفت: بزرگترین تکلیف مسئولان نظام در قبال شهدا، خدمت صادقانه به مردم است.

به گزارش “پیام خاوران“، محمدرضا طالبی صبح امروز در یادواره شهدای روستاهای علی هدیه علیا و علی هدیه سفلی در بخش درح شهرستان سربیشه اظهار داشت حفظ حرمت خانواده‌های شهدا و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) از جمله وظایف مهم ما در قبال شهدای گرانقدر است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی با اشاره به رشادت‌های شهدای عزیز در دوران دفاع مقدس، زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا را تکلیفی مهم خواند و تصریح کرد: امنیتی که امروز در کشور داریم، به واسطه خون هزاران لاله شهیدی است که از جان خود گذشتند تا یک وجب از خاک کشور به دست دشمنان نیفتد.

وی بیان کرد: از ابتدای انقلاب تاکنون دست خداوند متعال، همواره بر سر نظام مقدس جمهوی اسلامی ایران بوده که توانسته‌ایم در سخت‌ترین شرایط به لطف الهی بر مشکلات غلبه کنیم.

طالبی ادامه داد: امروزه به واسطه اعتقاد و ایمان راسخ ملت مان، هیچ ابرقدرتی در جهان جرأت ندارد به جمهوری اسلامی ایران نگاه چپی داشته باشد و به همین واسطه دشمنان بر علیه اعتقادات مان، جنگ نرم فرهنگی راه انداخته‌اند که لازم است مراقبت لازم را در این زمینه داشته باشیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی با اشاره به وجود برخی مشکلات کشور، خطاب به مسئولان گفت: امروزه دشمنان به دنبال ناامید کردن مردم از نظام و انقلاب هستند پس مسئول باید تمام وقت جوابگوی مطالبات و مشکلات مردم باشد.

وی متذکر شد: خدمت گذاری مدیران به مردم نباید به ساعت اداری محدود شود و حتی اگر نیمه شبی هم مشکلی از طریق مردم مطرح شد،  مسئول ما در دولت انقلابی باید به دنبال رفع آن باشد.

بیشتر بخوانید   اعلام هزینه نهایی حج تمتع ۱۴۰۳+ جزئیات

طالبی با تأکید بر اینکه حضور مسئولان در بین مردم باعث امید بخشی به جامعه است اظهار امیدواری کرد با کمک مردم و مسئولان بتوانیم بر بسیاری از مشکلات جامعه، فائق آییم.

سرپرست فرمانداری شهرستان سربیشه نیز با تأکید بر اینکه همیشه باید یاد و نام شهدای عزیز را سرلوحه کارمان قرار دهیم، تصریح کرد: از مصادیق یادآوری شهدا، تفکر و مطالعه در کار و هدف آنهاست که ما را در هر کاری به ولایت مداری توصیه کرده‌اند.

لکزایی بیان کرد: ولایت مداری سنگ محکی برای ارزیابی کارهای همه ماست.

وی با اشاره به در پیش بودن روز جهانی قدس از مردم خواست؛ با حضور با شکوه در راهپیمایی روز قدس، باری دیگر حمایت خود را از آرمان‌های فلسطین و قدس شریف به جهانیان اعلام کنند.

در این مراسم از خانواده‌های شهدای روستاهای علی هدیه علیا و علی هدیه سفلی تجلیل شد.

انتهای پیام/ 102

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها