دعوت استاندار و نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی از مردم برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس

استاندار و نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی طی پیام‌های جداگانه از آحاد مردم شريف و ولايتمدار استان خراسان جنوبی برای شركت در راهپيمايی روز قدس دعوت كردند.

به گزارش “پیام خاوران“، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند صبح امروز طی پیامی از مردم ولايتمدار استان خراسان جنوبی برای شركت در راهپيمايی روز قدس دعوت کرد.

در متن پیام آیت‌الله سیدعلیرضا عبادی آماده است: درود بی پایان به مردم شریف با ایمان و انقلابی خراسان جنوبی که همواره به آهنگ صدای مظلوم، مردانه پاسخ میدهند و درود بی نهایت به امام خمینی کبیر(قدس سره) که فریاد مظلوم را به گوش جهانیان رساند.

اکنون بعد از قریب به ۸۰ سال ناله قدس مظلوم، فلسطین مظلوم، مسلمان مظلوم، اسلام مظلوم متفاوت از گذشته به گوش می رسد، در آستانه روز قدس شریف فراتر از آن بلکه وجدان انسانِ مظلوم جریحه برداشته و در جای جای جهان در محکومیت صهیونیسم اشغالگر به خیابان ها می ریزند و علیه استعمار فریاد می زنند و خواستار پایان اشغالگری هستند.

مردم خراسان جنوبی پیشاهنگ این اعتراضات جهانی، جمعه “در روز جهانی قدس ” با مشت های گره کرده و فریاد ستم ستیز به صحنه می آید تا به حکم وجدان انسانی و تکلیف اسلامی خود انجام وظیفه نماید.

مسئله فلسطین، آزمون بزرگ جامعه جهانی در وفاداری به آرمان عدالت، آزادگی و انسانیت است

استاندار خراسان جنوبی نیز به مناسبت روز جهانی قدس در پیامی جداگانه ضمن گرامیداشت این روز از مردم استان خواست با حضور پرشور خود فریاد عدالت خواهی و دفاع از مظلوم را به گوش جهانیان برسانند.

در متن پیام جواد قناعت آماده است: مسئله فلسطین، مسئله ای حائز اهمیت و در حقیقت آزمون بزرگ جامعه جهانی در میزان وفاداری به آرمان عدالت، آزادگی و انسانیت بوده و تمکین مسلمانان به ندای روحبخش پیامبر مکرم اسلام ( صلی الله علیه و آله و سلم ) آن جا که فرمود؛ “مَنْ سَمِعَ رَجُلاً یُنادى یا لَلْمُسْلِمینْ فَلَمْ یُجِبْهُ فَلَیْسَ بمُسْلِم/ هر کس صداى مظلومى را بشنود که از مسلمانان کمک مى طلبد، و به کمک او نشتابد مسلمان نیست”، را به تصویر می کشد.

بیشتر بخوانید   دستگاه های خدمت رسان در تابستان امسال آماده باش هستند

رژیم غاصب صهیونیستی به پشتیبانی ابرقدرت های دنیا، هر روز دامنه ستمکاری های خود علیه مسلمانان مظلوم فلسطین را گسترش می دهد، غافل از این که تصمیم هوشمندانه حضرت امام خمینی (رحمه الله علیه) در تعیین آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس و ترسیم خطوط فکری مبارزه با این ظلم جهانی، این روزها با طرح مبتکرانه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و انتخاب راهبرد اصولی جمهوری اسلامی ایران مبنی بر “مقاومت تا همه پرسی” مرزهای جغرافیایی را درنوردیده و بارقه های امید را در قلوب مظلومان و مستضعفان دنیا روشن کرده است.

بدون تردید نظام فکری جمهوری اسلامی ایران در رهایی جهان از یوغ مستکبران و سلاطین زر و زور با توکل به قدرت لایزال الهی، به زودی به اقامه نمازی وحدت آفرین در مسجدالاقصی خواهد انجامید که به راستی؛ “جَاءَ الْحَقُّ وَ زَهَقَ الْبَاطِلُ إِنَّ الْبَاطِلَ کَانَ زَهُوقًا”.

اینجانب با آرزوی قبولی طاعت ها و عبادت های همه عزیزان در ایام الله رمضان المبارک و ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس، خاضعانه به روان پاک یکایک شهدای راه آزاد سازی قدس شریف به ویژه سیدالشهدای مقاومت اسلامی، سپهبد حاج قاسم سلیمانی درود می‌فرستم و مردم سلحشور ، غیور و انقلابی خراسان جنوبی را دعوت می کنم تا به عنوان یک تکلیف شرعی و ملی، پرشورتر از سال‌های گذشته در راهپیمایی روز قدس امسال شرکت نموده و همصدا با همه مسلمانان جهان، فریاد بیزاری از دشمنان را سر دهند، چرا که به فرموده رهبر معظم انقلاب(حفظه الله)؛”همه -دولتمردان، روشنفکران، عالمان دینی، احزاب و گروه‌ها، جوانان غیور و دیگر قشرها- باید جایگاه خود در این حرکت سراسری را بیابیم و نقش ایفا کنیم. این است آن چیزی که کید دشمن را باطل می کند و برای این وعده‌ الهی؛ اَم یُریدونَ کَیدًا فَالَّذینَ کَفَروا هُمُ المَکیدون، مصداقی آخرالزمانی به وجود می‌آورد که؛ وَ اللهُ غالِبٌ عَلی اَمرِه؛ وَ لکِنَ‌ أَکْثَرَ النَّاسِ‌ لاَ يَعْلَمُونَ‌”.

بیشتر بخوانید   مانور افت فشار گاز در بیرجند برگزار شد

انتهای پیام/۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها