کاهش ۱۰۰درصدی مرگ و میر کرونایی در خراسان جنوبی

دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا ویروس در خراسان جنوبی گفت: آمار مرگ و میر کرونایی در خراسان جنوبی در ۸ روز نخست اردیبهشت در مقایسه با دهه پایانی فروردین ۱۰۰ درصد کاهش یافته است.

به گزارش “پیام خاوران“، غلامرضا شریف زاده صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در دهه سوم فروردین ۸ نفر در خراسان جنوبی در اثر ابتلا به کرونا جان باختند و در ۸ روز نخست اردیبهشت هیچ مورد فوت ناشی از کرونا ثبت نشد و آمار مرگ و میر ۱۰۰ درصد کاهش یافت.

دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا ویروس در خراسان جنوبی گفت: میانگین روزانه موارد ابتلا به کرونا در دهه سوم فروردین ۶۳ مورد بوده که در ۸ روز اول اردیبهشت به ۳۰ نفر یعنی ۵۲ درصد کاهش یافته است.

وی افزود: تعداد بیماران تنفسی بستری نیز از ۳۴ مورد به ۲۸ مورد (۱۸ درصد کاهش) رسیده است.

دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا ویروس در خراسان جنوبی عنوان کرد: متوسط روزانه موارد بستری کرونا مثبت نیز در دهه سوم فروردین  ۲۱ مورد بوده که با ۲۴ درصد کاهش به ۱۶ نفر رسیده است.

وی گفت: میانگین روزانه موارد بستری در ICU از ۵ مورد به ۵.۵ مورد رسیده که ۱۰ درصد افزایش داشته و میانگین موارد بدحال از یک مورد با ۴۰ درصد افزایش  به ۱.۴ مورد افزایش یافته است.

منبع: صدا و سیما

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   9 گلوگاه خاص برای توقف اتوبوس ها در محورهای خراسان جنوبی مشخص شد/ برخورد قانونی با ناقضان پروتکل های بهداشتی

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها