کارگران نمونه شرکت گاز خراسان جنوبی تجلیل شدند

طی مراسمی با حضور مدیرعامل و اعضای هیات مدیره شرکت گاز خراسان جنوبی از کارگران برتر این مجموعه در سال ۱۴۰۰ تقدیر شد.

به گزارش “پیام خاوران“، سید محمود هاشمی در مراسم تجلیل از کارگران نمونه شرکت گاز اظهار داشت: مقام کارگر همواره در نزد ائمه معصوم(ع) ارزشمند بوده و به همین دلیل تلاش برای کسب روزی حلال برابر با جهاد در راه خدا عنوان شده و نشان دهنده ارزشمندی تلاش و کار در نزد اسلام است.

وی افزود: بی شک كارگران بازوان حركت هر جامعه‌ای به سوی رشد، تعالی و شكوفايی هستند و بدیهی است که در هر جامعه‌ای كه از فرصت انديشه و بازوی هنرمند كارگران بهتر استفاده شود توسعه و پيشرفت، رونقی دو چندان خواهد يافت.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی، رشد بی سابقه گازرسانی در استان خراسان جنوبی و رتبه نخست شرکت گاز استان در حوزه گازرسانی به روستاها و نیز میزان شبکه گذاری برای دومین سال متوالی را مرهون تلاش کارگران و کارکنان این مجموعه دانست و افزود: باعث افتخار است که با همت این عزیزان تا هفته دولت سالجاری ۱۰۰ درصد جمعیت روستایی استان از نعمت گاز طبیعی بهره مند خواهند شد.

وی با اشاره به نگاه ویژه شرکت گاز خراسان جنوبی به معیشت کارگران افزود:  خوشبختانه شرکت گاز خراسان جنوبی از شرکت های پیشرو در اجرای قانون طبقه بندی مشاغل به شمار می رود و مایه خرسندی است که در ایجاد رضایتمندی و تعلق سازمانی کارکنان در سال های اخیر رشد قابل قبولی داشته است.

در پایان این مراسم به رسم یادبود با اهدای لوح تقدیر از کارگران نمونه شرکت گاز استان تقدیر شد.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   کتاب و کتابخانه سرمایه گذاری در بحث فرهنگی است

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها