پروژه های ۱۵ ساله به صورت ضرب العجل تعیین تکلیف شوند

عباس زاده گفت: در آستانه ابلاغ اعتبارات بودجه ۱۴۰۱ برخی از پروژه های ۱۵ ساله و مهم باید به صورت ضرب العجل تعیین تکلیف شوند.

به گزارش “پیام خاوران“، علیرضا عباس زاده ظهر امروز در جلسه بررسی وضعیت پروژه‌های عمرانی شهرستان نهبندان که با حضور نماینده مردم شهرستان های نهبندان و سربیشه در مجلس برگزار شد، اظهار کرد: برخی پروژه ها به خاطر سنواتی شدن مشکلاتی را به لحاظ روانی ایجاد کرده است که باید زودتر تعیین تکلیف شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه برای تعیین تکلیف برخی از پروژه‌های ۱۵ ساله و مهم باید ضرب العجل تعیین شود، افزود: در آستانه ابلاغ اعتبار ۱۴۰۱ هستیم و مسئولیت مسئولان در حوزه پروژه های عمرانی؛ تکمیل پروژه های نیمه تمام است.

عباس زاده گفت: ما برای برخی از پروژه های نیمه تمام هزینه های روانی و اجتماعی زیادی پرداخت می کنیم، چند طرح توسعه ای در استان داریم و آب منطقه ای و بسیج سازندگی طرح ملی آبرسانی به ۱۰ هزار روستای کشور را در دستور کار دارند.

وی ادامه داد: این طرح در دولت سیزدهم بر محور عدالت محوری و محرومیت زدایی امسال آغاز شده و استان خراسان جنوبی بخشی از پروژه ها را باید انجام دهد که اولویت ما است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی با اشاره به طرح نهضت ملی، گفت: باید در این طرح مسئله اصلی شناسایی شود و در مورد پروژه های خدماتی آب، برق و گاز هم باید پیگیر بود چراکه تامین برق و گاز رسانی به صنایع در شهرستان نهبندان از مباحث جدی است که باید حتما برای آن برنامه ریزی کرد.

عباس زاده با بیان اینکه برای اولویت های پروژه های عمرانی در سال ۱۴۰۱ باید برنامه داشته باشیم تا در آستانه ابلاغ اعتبارات بودجه تعیین تکیلف شوند، گفت: باید تکلیف پروژه های عمرانی در بودجه ۱۴۰۱ با همکاری دستگاه های اجرایی در نهبندان مشخص شود.

بیشتر بخوانید   اخبارکوتاه شهرستان‌های خراسان جنوبی || 23تیرماه1400

منبع: شبستان

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها