پیام مشاور استاندار و مدیر روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی به مناسبت “روز ارتباطات و روابط عمومی”

مشاور استاندار و مدیر روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی در پیامی روز ارتباطات و روابط عمومی را به تلاشگران این عرصه تبریک گفت.

به گزارش “پیام خاوران“،  متن  پیام محمود مقامی  مشاور استاندار و مدیر روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی  ب هاین شرح است.

“روابط عمومی، هنر و علمی است که درون و برون سازمان را به هم پیوند می دهد”. مقام معظم رهبری

روابط ‌عمومی ها در جهان گسترده امروز، نقش تعیین کننده‌ای در فرهنگ سازی، افزایش آگاهی‌‌های آحاد افراد جامعه و تنویر افکار عمومی دارند و در این قاعده مهم، بی شک سازمان هایی موفق‌ترند که با استفاده از هر فرصت مغتنمی بتوانند نقش خود را در جامعه پررنگ‌تر سازند.

تدبیر دبیرخانه دائمی ستاد برگزاری هفته روابط‌ عمومی در تعیین شعر حضرت حافظ” چو غنچه گر چه فروبستگی است کار جهان / تو همچو باد بهاری گره‌گشا می‌باش” برای هفته روابط عمومی سال ۱۴۰۱ خیلی زیبا و هنرمندانه به نقش خطیر روابط عمومی های سازمان ها در ارتباط با مردم و پیگیری مسایل و مشکلات جامعه تأکید دارد.

بدون تردید در شرایط فعلی کشور و با اقدامات ارزنده دولت سیزدهم در توسعه ارتباطات مردمی و به ویژه اجرای طرح مردمی سازی توزیع عادلانه یارانه ها، روابط عمومی های دستگاه ها در اطلاع رسانی پیامدهای مطلوب این گام های بلند و اقناع افکار عمومی نقشی بی بدیل دارند.

اینجانب فرارسیدن روزروابط عمومی را به تمام همکاران عزیزم در روابط‌ عمومی های دستگاه‌ های اجرایی استان، تبریک و تهنیت گفته و برای همگان توفیق در مسیر تحقق آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی و ادامه دادن مسیر شهدا را آرزو دارم.

محمود مقامی

مشاور استاندار و مدیر روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی

بیشتر بخوانید   1200 پنل خورشیدی بین عشایر خراسان جنوبی توزیع می‌شود

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها