ثبت نام یک هزار و ۱۷۵ خانوار خراسان جنوبی برای دریافت زمین رایگان

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی گفت: یک هزار و ۱۷ نفر از کسانی که دارای سه فرزند و بیشتر هستند از خراسان جنوبی جهت دریافت زمین رایگان ثبت نام کرده اند و زمان مشخصی برای اتمام زمان ثبت نام تعیین نشده است.

به گزارش “پیام خاوران“، وحید داعی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای حمایت از افزایش و جوانی جمعیت اعلام شد زمین رایگان برای خانوارهای دارای سه فرزند و بیشتر در نظر گرفته شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی بیان کرد: دو سال اول اختصاص زمین شامل تنفس خواهد بود و نیازی به پرداخت مبلغ نیست؛ از سال سوم متقاضیان به مدت هشت سال اقساط آماده‌سازی این زمین ها را پرداخت خواهند کرد.

وی با بیان اینکه تاکنون یک هزار و ۱۷۵ نفر از خراسان جنوبی در سامانه ثبت نام کرده اند، گفت: تاکنون مهلتی برای اتمام ثبت نام از سوی وزارت راه و شهرسازی اعلام نشده و سایت همچنان برای ثبت نام در دسترس است.

داعی به اهداف اجرای این طرح اشاره کرد و افزود: طبق قانون جوانی جمعیت، تشویق مردم به فرزندآوری بیشتر خانواده ها و امکان بهره مندی و امتیاز استفاده مجدد از تسهیلات دولتی از اهداف اجرای این طرح است.

وی گفت: متقاضیان دارای سه فرزند و بیشتر که فرزند سوم و بیشتر آن ها از ۲۴ آبان ۱۴۰۰ به بعد متولد شده برای ثبت نام دریافت تسهیلات حوزه زمین و مسکن به سامانه saman.mrud.ir مراجعه کنند.

منبع: شبستان

پایان پیام/۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   محموله مواد مخدر صنعتی عبوری از خراسان جنوبی کشف شد

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها