با حضور خادمان حرم رضوی؛ تشییع باشکوه همسر و فرزند مجری تلویزیون در بیرجند برگزار شد

 خادمین حرم ثامن الحجج(ع) در بدو ورود به خراسان جنوبی در بهشت متقین بیرجند حضور یافته و در تشییع پیکر همسر و فرزند خردسال حامد سلطانی مجری تلویزیون شرکت کردند.

به گزارش “ پیام خاوران ” این مراسم که با حضور پرشور مردم و مسئولان قدرشناس بیرجند برگزار شد خادمان حرم رضوی برای شادی روح همسر و فرزند این مجری ضمن قرائت فاتحه و صلوات خاصه حضرت رضا(ع) پرچم سبز رضوی را چند لحظه ای بر روی جنازه نهادند و فضا را به عطر رضوی معطر کردند.

یکی از مداحان با مدیحه سرایی در وصف امام رضا(ع) دل ها را راهی مشهدالرضا کرد و سپس پرچم سبز رضوی برای تبرک جویی میان عزاداران بیرجندی گردانده شد.

حامد سلطانی مجری برنامه های اعجوبه ها و میدون و برنامه سلام فرمانده در ورزشگاه آزادی صبح روز جمعه در سانحه تصادف در محور خور به طبس همسر و فرزند یک و نیم ساله خود را از دست داد.

با این اتفاق ناگوار برای این مجری تلویزیون برخی از شبکه های معاند و از جمله شبکه من و تو از این سانحه رانندگی سوءاستفاده کرده و نسبت به تخریب ایشان اقدام کرده است.

اما مردم قدرشناس و همیشه در صحنه خراسان جنوبی به ویژه بیرجند توطئه های دشمنان را ناکام گداشتند و امروز نیز با حضور باشکوه خود ضمن تسلی به دل داغدیدگان رسانه های معاند را ناکام کردند و نشان دادند تیر دشمنان به سنگ خورده است.

متاسفانه در این سانحه رانندگی همسر و فرزند پسر یک ونیم ساله مجری تلویزیون فوت کرده و حامد سلطانی به همراه دختر ۸ ساله خود مجروح شدند.

 

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   رأی بدون تفکر و شناخت باعث مسئول شدن دروغگو ها می شود

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها