ساعت کاری ادارات خراسان جنوبی از امروز تغییر کرد

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان جنوبی گفت: به منظور صرفه جویی در مصرف برق در پیک بار تابستان، ساعت کاری ادارات استان از ۱۶ خردادماه تا ۱۷ شهریور از ساعت ۶:۳۰ تا ۱۳:۳۰ خواهد بود.

به گزارش “پیام خاوران“،مهدی دادگر امروز در حاشیه جلسه مدیریت پیک بار تابستانه که به صورت ویدئوکنفرانس با وزیر نیرو برگزارشد، اظهار داشت: با توجه به آغار فصل گرما و ورود سیستم های سرمایشی به شبکه برق، پیش بینی می شود که با ناترازی بین تولید و مصرف برق در کشور مواجه باشیم.

وی با تاکید بر ضرورت همکاری همه مشترکین خانگی، صنایع و کشاورزان برای گذر از پیک بار تابستان، افزود: با توجه به تجربه خوب سال های گذشته و مصوبه هئیت دولت و ابلاغیه استانداری خراسان جنوبی، به منظور صرفه جویی در مصرف برق در ساعات پیک بار ساعت کاری همه دستگاه های اجرایی استان از امروز ۱۶ خرداد ماه تا ۱۷ شهریور ماه از ساعت ۳۰/۶ تا ۳۰/۱۳ خواهد بود.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان جنوبی با اشاره به این نکته که تغییر ساعت کاری ادارات باعث صرفه جویی ۶ تا ۱۰ مگاوات در مصرف برق استان می شود، گفت: تخصیص پاداش به مشترکان خانگی در صورت کاهش مصرف برق، انعقاد تفاهم نامه همکاری با صنایع وکارخانجات استان به منظور کاهش مصرف برق در ساعات پیک، رایگان شدن برق چاه های کشاورزی در صورت همکاری با شرکت برق و کاهش ساعت کاری ادارات از جمله برنامه ها و اقدامات شرکت توزیع برق استان برای گذر از پیک تابستان می باشد.

دادگر همچنین از پایش مصرف برق ادارات توسط بازرسان شرکت برق در فصل تابستان خبر داد و ادامه داد: کلیه دستگاه های اجرایی و ادارات استان باید مصرف برق خود را به میزان۳۰ درصد در ساعات اداری و ۶۰ درصد در ساعات غیر اداری به نسبت دوره مشابه سال گذشته کاهش دهند در غیر این صورت با قطع برق مواجه خواهند شد.

بیشتر بخوانید   اختصاص اعتبار برای تجهیز بیشتر خراسان جنوبی به دوربین های نظارتی لیزرگان

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها