اولین کانون ارزیابی شایستگی‌‌‌های عمومی مدیران حرفه‌ای خراسان جنوبی برگزار شد

رئیس سازمان مدیریت و برنامه­ریزی خراسان جنوبی از برگزاری اولین کانون ارزیابی شایستگی‌‌‌های عمومی مدیران حرفه‌ای استان خبر داد.

به گزارشپیام خاوران، حمید جهانشاهی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اولین کانون ارزیابی شایستگی‌‌‌های عمومی مدیران حرفه‌ای استان خراسان جنوبی در سال ۱۴۰۱برای ۲۲ نفر از کارکنان و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان در ۲ سطح مدیریتی پایه و میانی در محل سازمان مدیریت و برنامه­ریزی استان خراسان جنوبی برگزار شد.

وی در ادامه با بیان این مطلب که امروزه ارزیابی صرفاً مبتنی بر سوابق تحصیلی و روزمه کاری افراد نیست و بر اساس شایستگی ­های عمومی مدیریتی صورت می­پذیرد، افزود: شایستگی­ های عمومی مدیران حرفه­ای در کانون ارزیابی از طریق ابزارهای متعددی مانند بحث گروهی، بازی مدیریتی، آزمون­ نوشتاری، مصاحبه و… مورد ارزیابی قرار می­گیرد. وی در ادامه تصریح کرد: این ابزارها فرصت سودمندی فراهم می­آورند تا بتوان شایستگی­های عمومی را در قالب تمرین و آزمون ارزیابی کرد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ­ریزی خراسان جنوبی با اشاره به این که شناسایی نقاط قوت و قابل بهبود ارزیابی‌شوندگان از اهم اهداف کانون ارزیابی است، گفت: نتایج کانون می­تواند یک بانک اطلاعاتی جامع از توانمندی­های عمومی مدیریتی کارکنان را در اختیار مدیران ارشد قرار دهد و نشان دهد با توجه به وضعیت سازمان چه افرادی مستعد خدمت در سمت­های مدیریتی هستند و با توجه به اهداف سازمان، پرورش یافته و در جایگاه ­های مدیریتی قرار بگیرند.

جهانشاهی خاطر نشان کرد: سازمان مدیریت و برنامه­ ریزی استان از سازمان امور اداری و استخدامی کشور گواهینامه صلاحیت ارزیابی شایستگی‌‌‌های عمومی مدیران حرفه‌ای را در خردادماه ۱۴۰۰ دریافت کرده است. وی ادامه داد: سه مرحله از کانون ارزیابی شایستگی‌‌‌های عمومی مدیران حرفه‌ای استان خراسان جنوبی در سال ۱۴۰۰ برگزار شده و دوره مذکور بعنوان چهارمین دوره از ابتدای فعالیت کانون تلقی می‌شود.

بیشتر بخوانید   مدیران باید به صورت 24ساعته پاسخگو و در آماده باش کامل باشند

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها