تشریح اقدامات شرکت گاز خراسان جنوبی/گازرسانی به 111 روستای مرزی

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی گفت: سال گذشته موفق شدیم با كار جهادی همکاران به فراتر از اهداف مشخص شده در شاخص های شبکه گذاری، گازرسانی به روستاها، گازرسانی به واحدهای صنعتی و تولیدی و سایر تعهدات دست يابيم.

به گزارش “پیام خاوران“، سید محمود هاشمی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه شرکت گاز خراسان جنوبی با اجرای هزار و 639 کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع طی سال گذشته موفق شد بیشترین متراژ شبکه گذاری را در سطح شرکت های گاز استانی کسب کند، افزود: علاوه بر این، خوشبختانه با یاری پروردگار و تلاش بی وقفه کارکنان طی سال گذشته، این شرکت با گازرسانی به تعداد 232 روستا در استان خراسان جنوبی در این شاخص نیز حائز رتبه نخست در بین شرکت های گاز استانی شود.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در حال حاضر یک هزار و 633 روستای استان تحت پوشش گاز طبیعی قرار دارند تصریح کرد: تا هفته دولت سالجاری تمامی روستاهای دارای قابلیت گازرسانی در استان به شبکه گاز طبیعی متصل می شوند و به عبارت دیگر 100 درصد جمعیت خراسان جنوبی از نعمت گاز طبیعی بهره مند خواهند شد.

وی با اشاره به گازرسانی به 111 روستای مرزی در استان خراسان جنوبی طی سال گذشته تصریح کرد: در حال حاضر 699 روستای مرزی در خراسان جنوبی که به نقل قول از اهالی هرگز تصوری از گازرسانی نداشته اند با بهره مندی 35 هزار و 672  خانوار تحت پوشش گاز طبیعی قرار دارند.

هاشمی یادآور شد: ریاست محترم جمهوری آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی نیز در دهه فجر سال گذشته ضمن تجلیل از اقدامات انجام شده توسط شرکت گاز خراسان جنوبی و سرعت بالای گازرسانی در این استان که منجر به بهره مندی 169 روستا در کمتر از 6 ماه شد ، این اقدام جهادی را نشان بارزی از عمل صادقانه دولت به وعده ها دانستند.

بیشتر بخوانید   روحیه بسیجی کارکنان شرکت گاز خراسان جنوبی موجب افزایش رضایتمندی مردم است

وی گفت: با گازرسانی به 253 واحد صنعتی و تولیدی در سال گذشته ، در حال حاضر 1903 واحد صنعتی و تولیدی در استان خراسان جنوبی تحت پوشش گاز طبیعی قرار دارند و پیش بینی می شود تا شش ماه آینده، کلیه واحدهای صنعتی موجود در استان نیز همانند روستاها بطور کامل از نعمت گاز طبیعی بهره مند شوند.

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی در ادامه افزود: این شرکت در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی و با هدف حمایت از اقشار آسیب پذیر، در سال گذشته 3 هزار و 916 اشتراک رایگان گاز به خانواده های تحت پوشش نهادهای حمایتی در استان خراسان جنوبی واگذار نمود.

وی یادآور شد: طی سال گذشته و با هدف کاهش هدر رفت گاز و افزایش ضریب ایمنی بالغ بر 10 هزار و 800 کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع گاز در استان خراسان جنوبی نشت یابی شد.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی همچنین از صدور 6 هزار و 175 مجوز ایمنی ، برگزاری 17 هزار نفر ساعت دوره آموزشی، ثبت 60 هزار و 630 تماس مشترک گاز طبیعی با سامانه امداد گاز 194 بعنوان بخشی از عملکرد کارکنان این شرکت طی سال گذشته در استان خراسان جنوبی خبر داد.

هاشمی خاطر نشان کرد: باعث افتخار است که بالاترین میزان گازرسانی به روستاها و همچنین بالاترین میزان اجرای شبکه برای دومین سال متوالی به نام شرکت گاز خراسان جنوبی ثبت شده است و بدون شک این موفقیت ، مرهون همکاری مجدانه تمامي بخشها در حوزه های مختلف عملیاتی و ستادي در شرکت گاز خراسان جنوبی و حمایت مدیران ارشد شرکت ملی گاز ایران است.

بیشتر بخوانید   ۱۸۶۹ پروژه عمرانی دهه فجر در خراسان جنوبی افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود

انتهای پیام/ 102

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها