رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند اعلام کرد:فوت قطعی ۱۷ نفر در حادثه قطار مشهد – یزد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند از فوت قطعی  ۱۷  نفر از مسافران قطار مشهد- یزد که در ایستگاه عباس آباد از ریل خارج شده بود، خبر داد.

به گزارش” پیام خاوران “ به نقل از  روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی؛ موسوی میرزایی با اعلام این خبر اظهار داشت: از اولین لحظات وقوع این حادثه و با توجه به فوریتی که در این خصوص وجود داشت و با پیگیری های استاندار، تیم های امدادی در قالب چهار دستگاه بالگرد، دو دستگاه اتوبوس آمبولانس و ۱۸ دستگاه آمبولانس در محل حادثه حضور پیدا کردند.
به گفته وی؛ تا این لحظه فوت ۱۷ نفر از مسافران قطعی شده اما قطعاتی از اجساد هنوز در محل حادثه وجود دارد که متعلق به اجساد دیگر و یا همین ۱۷ مسافر فوت شده می باشد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند افزود: همه مصدومان به بیمارستان شهید مصطفی خمینی طبس منتقل شده اند و اقدامات درمانی تخصصی درباره آنها انجام شده و هیچ  کمبودی در خصوص تجهیزات درمانی هم وجود ندارد.
موسوی تصریح کرد: بیماران بد حال به طبس منتقل شده اند و کارهای تخصصی در باره آنها در حال انجام است.وی ادامه داد: بقیه مسافران در وضعیت مناسبی قرار دارند و از خانواده های آنها درخواست می کنیم که دغدغه ای در این مورد نداشته باشند.
انتهای پیام/
چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   کنسرسیوم بانکی ایستگاه پیش روی راه آهن خراسان جنوبی

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها