۵ دستگاه ماشین آلات راهداری طی یک ماه در دیهوک راه‌اندازی شد

سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای دیهوک گفت: با توجه به اهمیت ماشین آلات در اجرای طرح‌ها و اقدامات راهداری در مدت کمتر از یک ماه ۵ دستگاه از این ماشین آلات ، کار تعمیرات اساسی آنها به پایان رسید.

به گزارش “پیام خاوران“، احمد آخوندی صبح امروز در بازدید از بخش‌های اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای دیهوک اظهار داشت: با توجه به اهمیت ماشین آلات در اجرای طرح‌ها و اقدامات راهداری نیاز به تعمیرات اساسی با هزینه های زیاد از جمله تعمیر اساسی موتور و گیربکس و لاستیک مورد نیاز بود که بلافاصله نسبت به این موضوع هرچند با کمبود اعتبارات لازم ، اقدام شد.

آخوندی ادامه داد: با توجه به اهمیت ماشین الات در اجرای طرح ها و اقدامات راهداری نیاز به تعمیرات اساسی با هزینه های زیاد از جمله تعمیر اساسی با هزینه های زیاد از جمله تعمیر اسای موتور و گیربکس و لاستیک مورد نیاز بود که بلافاصله نسبت به این موضوع هر چند با کمبود اعتبارات لازم ، اقدام شد.

سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای دیهوک تصریح کرد: در مدت کمتر از یک ماه ۵ دستگاه از این ماشین آلات ، کار تعمیرات اساسی آنها به پایان رسیده و آماده به فعالیتهای راهداری شدند و تعداد ۷ دستگاه دیگر هنوز یا در حال تعمیر و یا نیاز به تعمیرات دارند.

وی یادآور شد: بعد از سرمایه انسانی به عنوان اصلی‌ترین سرمایه هر دستگاه ، ماشین آلات سرمایه بسیار مهمی به شمار می‌روند که نگهداری از آنها باید در اولویت کار قرار گیرد.

آخوندی بر ضرورت افزایش بازدیدهای فنی و دقت در نگهداری ماشین آلات تاکید کرد و افزود: باید از کارگاه‌های آموزشی در همین راستا بهره برداری مناسبی صورت گیرد و از این فرصت برای بهبود بخشیدن به وضعیت فنی ماشین آلات استفاده کنیم.

بیشتر بخوانید   یاقوت سرخی که برای کشاورزان خراسان جنوبی سودآور نیست؛ اما جیب دلال‌ها را پرمی‌کند

سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای دیهوک با بیان اینکه بیش از ۷۰۰ کیلومتر راه در بخش دیهوک بعنوان وسیعترین بخش کشور وجود دارد که در ایام تعطیلات و سفرهای نوروزی توسط گشتهای راهداری دیهوک کنترل و در کنار سایر عوامل امدادی و خصوصا پلیس راه تمامی ترددهای محورهای مواصلاتی سطح بخش دیهوک کنترل می‌شود.

انتهای پیام/۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها