سرپرست دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی منصوب شد

گروه استان‌ها- طی مراسمی علی صادقی به عنوان سرپرست دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی منصوب شد.

به گزارش “پیام خاوران“، جواد اشرفی در مراسم تودیع مدیرکل و معارفه سرپرست دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری اظهار داشت: پذیرش مسئولیت و پاسخگو بودن به مردم در قبال وظیفه ای که به عهده گرفته ایم، بسیار سخت و سنگین است.

وی تصریحکرد: همه ما مکلفیم در این چند صباحی که مأمور به انجام وظیفه ای می شویم، به گونه ای کار کنیم که پیش وجدان مان و در محضر خدا و مردم شرمنده نباشیم.

به گفته وی؛ برای تک تک این میزهای مسئولیت، شهیدان زیادی خون داده اند، لذا ما باید دقت کنیم که شرمنده خون شهدا هم نباشیم.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداریراسان جنوبی با تأکید بر این که دوره قهرمانِ تنها بودن گذشته، متذکر شد: هر کس در جای خود باید یک قهرمان باشد تا مجموعه بتواند رشد کند و به تعالی دست یابد.

اشرفی از نیروی انسانی یک مجموعه به عنوان منابعی از توان و انرژی یاد کرد که قابلیت بالفعل شدن دارند و می توانند باعث پیشرفت حوزه کاری خود شوند.

وی با اشاره به توفیقات دفتر هماهنگی امور اقتصادی، تأکید کرد: این موفقیت ها، نتیجه کار تیمی و هماهنگی است و قابل تقدیر است.

در این جلسه از زحمات حسین موهبتی در زمان تصدی مدیرکلی دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری تقدیر شد و حکم انتصاب علی صادقی به عنوان سرپرست این دفتر به وی اعطا شد.

در متن حکم انتصاب علی صادقی آمده؛ “با توجه به پیشنهاد سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری و تجربیات و توان و تعهد خدمتی جنابعالی، به موجب این ابلاغ به سمت سرپرست دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری تعیین می گردید.

بیشتر بخوانید   شهردار شوسف منصوب شد

امید است با توکل به خداوند متعال، ضمن بهره‌گیری از استعدادها و توانمندی نیروهای لایق، دلسوز و کارآمد، با اتخاذ تدابیر مناسب در مسیر تحقق اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی،اندیشه های والای بنیانگذار انقلاب اسلامی، رهنمود های مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) و برنامه‌های دولت سیزدهم تلاش نموده و در انجام وظایف محوله جهت تحقق اهداف سازمانی موفق باشید.

انتهای پیام/ ۲۵۱

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها