ناوگان خودرویی شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان جنوبی تجهیز شد

مدیر امور تدارکات شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان جنوبی از اضافه شدن ۶ خودرو سبک به ناوگان خودرویی این شرکت خبر داد.

به گزارش پیام خاوران“، سیدعلیرضا یوسفی ظهر امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: ۶ دستگاه خودرو مزدای کارای دوکابین با اعتباری بالغ بر یک و نیم میلیارد تومان جهت انجام امور مربوط به اتفاقات به ناوگان خودرویی شرکت برق استان افزوده شد.

مدیر امور تدارکات شرکت توزیع برق خراسان جنوبی به روز و مدرن بودن تجهیزات پرسنل شرکت را برای  حضور به موقع و انجام درست عملیات ‌ها ضروری دانست و افزود: در همین راستا و پس از آماده سازی و پیاده سازی نظام مدیریت آراستگی این خودروها به شهرستان‌های استان تحویل داده شد.

وی در ادامه به مجهز بودن ناوگان خودرویی شرکت برق به ۴۴ خودرو سبک و۳۰ خودرو سنگین و جرثقیل اشاره کرد و گفت: کویری و صعب العبور بودن برخی مناطق استان، باعث فرسودگی و مستهلک شدن تجهیزات و خودروهای عملیاتی شرکت می‌شود که با حمایت‌های مدیریت عامل و تخصیص اعتبار مورد نیاز،  نوسازی و جایگزینی تجهیزات فرسوده در دست اقدام است.

یوسفی بیان کرد: خراسان جنوبی سومین استان پهناور کشور است که با همت و تلاش پرسنل شرکت برق، دور افتاده‌ترین نقاط استان نیز از نعمت روشنایی برخوردارند و این شرکت در تلاش است که با تامین هرچه بیشتر تجهیزات و امکانات، خدمت رسانی در شأان مردم شریف و نجیب استان انجام دهد.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   نخستین جشنواره "آب و رسانه" برای تابستان ۱۴۰۲ فراخوان داد

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها