رتبه نخست سلامت اداری در کشور به نام شرکت گاز استان خراسان جنوبی ثبت شد

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی از کسب رتبه نخست سلامت اداری در هشتمین دوره سنجش سلامت اداری شرکت ملی گاز ایران خبر داد.

به گزارش “پیام خاوران”، سید محمود هاشمی با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بر اساس رتبه بندی و گزارش ارسال شده از سوی امور بازرسی و پاسخگویی به شکایات شرکت ملی گاز ایران، شرکت گاز خراسان جنوبی در ارزیابی سال ۱۴۰۰ با کسب امتیاز ۹۹٫۰۲ به رتبه نخست سلامت اداری در بین شرکت های گاز استانی دست یافت.

وی در ادامه ضمن تقدیر از روند رو به رشد امتیازات کسب شده در سلامت اداری طی سالیان اخیر افزود: در سال ۱۳۹۶ شرکت گاز خراسان جنوبی در ارزیابی انجام شده نمره ۴۰٫۸۷ را کسب کرد که با برنامه ریزی انجام شده و تقویت نقاط قوت و شناسایی نقاط قابل بهبود طی سال های ۹۷ ، ۹۸ و ۹۹ با رشد قابل توجهی به ترتیب به اعداد ۵۶٫۸۸،  ۹۰٫۲۵ و ۹۵٫۲۸ افزایش یافته است.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی تصریح کرد: ۹ شاخص برای پایش سلامت اداری مورد سنجش قرار می گیرد که شامل آموزش، قانون گرایی، شفافیت، پاسخگویی، انضباط اداری و مالی، الگوی مصرف و بهره وری، استقرار و توسعه سامانه های الکترونیکی فناوری نوین، نظارت و کنترل داخلی و شایسته سالاری می‌شود.

هاشمی با تشکر از فعالیت تمامی کارکنان در کسب این رتبه اظهار داشت: افتخارات بی نظیری که به نام شرکت گاز استان خراسان جنوبی ثبت می شود مرهون تلاش و همت کارکنانی است که خدمتگزاری به مردم عزیز را سرلوحه کار خود قرار داده اند.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   کارخانه قند قهستان تا مهر راه اندازی می‌شود

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها