کارخانه قند قهستان تا مهر راه اندازی می‌شود

فرماندار شهرستان درمیان گفت: انتظار داریم با پیگیری های صورت گرفته کارخانه قند قهستان تا مهر امسال مجددا راه اندازی شود.

به گزارش “پیام خاوران”، مهدی فرجامی فرد فرماندار شهرستان درمیان در خصوص مشکلات این شهرستان گفت: در جلسه شورای اداری که با حضور استاندار خراسان جنوبی در اسفند پارسال برگزار شد ۲۲ موضوع مصوب شد و ۱۷ مورد از این‌ها مصوبات عملیاتی بوده است.

وی گفت: یکی از این موارد تأمین اعتبار برای حل مشکل برق مجتمع گلخانه‌ای درمیان بود که به دستور استاندار ۵۰۰ میلیون تومان به این مجتمع اختصاص یافت و ۵۰ درصد مشکل مرتفع شد.

فرجامی فرد در خصوص آبرسانی به روستا‌ها گفت: از محل اعتبارات محرومیت‌زدایی ۳۸ میلیارد تومان سهم درمیان است که با کمک قرارگاه شهید ناصری آبرسانی به روستا‌ها آغاز شده و تا پایان سال ۱۴۰۲ تمامی روستا‌های شهرستان درمیان شبکه آبرسانی پایدار خواهند داشت.

کارخانه قند تا مهر راه اندازی می‌شود

فرماندار شهرستان درمیان در خصوص کارخانه قند گفت: جلساتی با هیئت مدیره این کارخانه انجام شده و در وزارت کشور هم پیگیری‌ها برای راه اندازی مجدد این کارخانه در حال انجام است.

وی گفت: برنامه حال حاضر این است که این کارخانه تا شهریور یا مهر امسال راه اندازی شود.

فرجامی فرد افزود:  گازرسانی به کارخانه قند انجام شده و مشعل‌ها نیز خریداری شده است و تا دو هفته دیگر نصب می‌شود.

فرماندار شهرستان درمیان در خصوص انعقاد قرارداد برای خرید چغندر قند نیز گفت: چندین قرارداد منعقد شده تا مشکلی در بحث تأمین مواد اولیه وجود نداشته باشد.

وی درباره دوبانده سازی جاده بیرجند – اسدیه نیز گفت: امسال مجوز کمیسیون ماده ۲۳ برای این محور گرفته شده، اما تأمین اعتبار آن انجام نشده است.

بیشتر بخوانید   اورژانس بیمارستان شهیدآتشدست نهبندان افتتاح شد

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها