مردم خراسان جنوبی از طرح هوشمندسازی نان استقبال کردند

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی گفت: طرح هوشمندسازی نان هم اکنون در استان در حال اجرا بوده و مورد استقبال مردم استان قرار گرفته است.

به گزارش “پیام خاوران“، مرتضی ذاکریان صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: هوشمندسازی یارانه نان به عنوان یک حرکت تأثیرگذار در راستای جلوگیری از قاچاق آرد و توزیع عادلانه یارانه در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه در این طرح نانوا، آرد را باقیمت واقعی دریافت کرده و به ازای تعداد نان‌های فروخته‌شده یارانه دریافت خواهد کرد، بیان کرد: تاکنون دستگاه‌های کارتخوان هوشمند در ۹۶ درصد نانوایی‌های استان نصب شده است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی از اختصاص ۶۵۲ دستگاه کارتخوان هوشمند به استان خبر داد و بیان کرد: ۶۲۶ دستگاه کارتخوان هوشمند نان در سطح نانوایی‌ها نصب شده است.

به گفته وی نانوایی‌ها که تاکنون دستگاه کارتخوان هوشمند در آنها نصب نشده مشکلاتی از قبیل مالکیت و.. داشته‌اند.

ذاکریان گفت: در نانوایی‌هایی که کارتخوان‌ها نصب شده فروش نان صرفا با استفاده از دستگاه‌های کارتخوان هوشمند انجام می‌شود و با استفاده از این دستگاه تعداد فروش نان در روز مشخص و به همان میزان یارانه آرد به نانوا تعلق گرفته و مابه التفاوت نرخ نان و آرد به حساب نانوا واریز می‌شود.

وی تصریح کرد:  با اجرای طرح هوشمندسازی یارانه نان به‌هیچ‌وجه موضوع سهمیه‌بندی و یا محدود کردن خرید برای مردم وجود ندارد.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   ۱۲ پایگاه علمی در خراسان جنوبی راه‌اندازی می‌شود

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها