پیام تبریک دبیر اتاق تعاون خراسان جنوبی به مناسبت روز جهانی تعاون

دبیر اتاق تعاون خراسان جنوبی در پیامی روز جهانی تعاون  رابه  تمامی دست اندرکاران و متولیان خانواده بزرگ تعاون، کار و رفاه اجتماعی تبریک گفت.

به گزارش ” پیام خاوران ” متن تبریک عالیه خورشید زاده دبیر اتاق تعاون خراسان جنوبی به این شرح است.

نیاز بشر و جامعه ایران به گسترش الگوی اقتصاد تعاون و گفتمان برخواسته از آن که توانست ارزش های اخلاقی چون انصاف، عدالت و صداقت را در روابط جاری سازد، پیش از پیش احساس می شود.

تعاونگران عزیز شما به لحاظ پایبندی به ارزش‌ها و اصول تعاون و مسئولیت‌های ناشی از آن، از شایستگی لازم برای بسط گفتمان اقتصادی عدالت خواهانه و پیشگامی در مسیر تحقق اهداف توسعه پایدار برخوردار هستید‌.

اشاعه فرهنگ مشارکت در بین جوامع و حضور مردم در صحنه های اقتصادی و اجتماعی و مشارکت فکری و مالی بهترین تضمین برای افزایش آگاهی ها، افزایش بهره وری تولید و توزیع کاهش توقعات و انتظارات کاذب، بهینه سازی تعادل بین  نیازها و امکانات است و از طریق فعالیتهای تعاونی، سطح زندگی مردم به مراتب  بهتر و سریع تر از شرایط بخش خصوص ارتقاء می یابد.

اینجانب ضمن تبریک و گرامیداشت روز جهانی تعاون، برای تمامی دست اندرکاران و متولیان خانواده بزرگ تعاون، کار و رفاه اجتماعی که احیاگر ارزشهای والای تعاون در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می باشند، از خداوند متعال توفیق روز افزون مسألت دارم و روز جهانی تعاون را به شما خسته ناپذیران تبریک عرض می کنم.

امید است ضمن ارتقای رشد و فرهنگ تعاون، در جهت انجام این رسالت بزرگ و پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی گام هایی استوار و پویا برداریم.

انتهی پیام/۱۰۱

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   بیش از 3هزار مورد اضافه تناژ در محورهای خراسان جنوبی شناسایی شد

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها