مصرف برق ادارات خراسان جنوبی تا پایان پیک تابستان رصد می‌شود

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان جنوبی از پایش و رصد مصرف برق ادارات توسط گروه های بازرسی شرکت برق خبر داد.

به گزارش “پیام خاوران“، محسن بخشایی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: از ابتدای آغاز طرح مدیریت مصرف پیک بار تابستان با بازرسی‌ها و کنترل‌های صورت گرفته از ۲۸۳ اداره و سازمان در استان، ۱۲۴ دستگاه به دلیل عدم رعایت دستور العمل‌های مدیریت مصرف تذکر دریافت کردند.

وی بیان کرد: سازمان‌ها و ادارات استان موظف هستند در ساعات اداری ۳۰ درصد و در خارج از ساعات اداری ۶۰ درصد مصرف خود را نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش دهند.

وی افزود: با تغییر ساعت کاری ادارات و پایش مستمر برق مصرفی آنها تا کنون ۸ مگاوات در مصرف برق استان صرفه جویی شده است.

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی با اعلام آمادگی کامل صنعت برق استان برای حفظ پایداری شبکه در فصل تابستان افزود: امسال و همزمان با آغاز پیک بار تابستان هیچ گونه خاموشی برنامه ریزی شده برای مشترکین خانگی استان اعمال نشده و امیدواریم با همکاری خوب مشترکین و رعایت توصیه‌های مدیریت مصرف روزهای باقیمانده فصل تابستان را بدون هیچ مشکلی پشت سر بگذاریم.

بخشایی از همکاری خوب صنایع و صاحبان چاه های کشاورزی خبر داد و گفت: پویش ۵=۱ برای مشترکین خانگی، انعقاد تفاهم نامه همکاری با صنایع، رایگان شدن برق چاه‌های کشاورزی در صورت همکاری با شرکت برق، کاهش ساعت کاری ادارات و پایش مستمر برق مصرفی ادارات از جمله برنامه ها و اقدامات انجام شده به منظور مدیریت مصرف برق استان در پیک بار تابستان بوده است.

وی تنظیم کولر گازی روی ۲۴ درجه، استفاده از دور کند کولر آبی و عدم استفاده از وسایل برقی پرمصرف در ساعات گرم روز و انتقال استفاده از این دستگاه‌ها به ساعات خنک روز و یا پایانی شب را از جمله نکات ساده مدیریت مصرف عنوان کرد که مشترکان به راحتی و بدون کاستن از آسایش خود می‌توانند به گذر از پیک بار تابستان کمک کنند.

بیشتر بخوانید   مصرف برق خراسان جنوبی از سهمیه ابلاغی فراتر رفت

انتهای پیام/ ۱۰۱

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها