۱۵۳ پروژه ورزشی ناتمام در سطح استان خراسان جنوبی وجود دارد

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی از ۱۵۳ پروژه ورزشی ناتمام در سطح استان خبر داد و گفت: متاسفانه در حوزه زیرساخت‌ها و سرانه ورزشی، مرکز استان در وضعیت مناسبی قرار ندارد.

به گزارش “پیام خاوران:،محمدحسین خسروی صبح امروز در دیدار با رییس و اعضای شورای بخش مرکزی بیرجند به بررسی و پیگیری زیرساخت‌ها و امکانات ورزشی در روستاهای بخش مرکزی شهرستان بیرجند پرداخت.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی گفت: متاسفانه در حوزه زیرساخت‌ها و سرانه ورزشی، مرکز استان در وضعیت مناسبی قرار ندارد.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه توسعه زیرساخت‌های ورزشی نگاه ما توزیع عادلانه در سطح استان است و با توجه به عقب ماندگی مرکز استان در حوزه زیرساخت‌ها، با نیاز سنجی و اولویت بندی امیدواریم بتوانیم  با کمک و همراهی مجموعه استانداری، سازمان مدیریت و فرمانداری گام‌های موثری را در این راستا برداریم.

خسروی با توجه به رویکرد دولت مبنی بر تکمیل پروژه‌های ورزشی نیمه کاره با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد خاطرنشان کرد: در منطقه مهرشهر سالن چند منظوره ورزشی عملیات ساخت و تکمیل آن در حال انجام است و با بهره‌برداری از این پروژه ورزشی بخشی از نیازها و درخواست‌های منطقه شمال شهر و روستاهای حاشیه شهر بیرجند برطرف می‌شود.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی با توجه به هزینه کرد تولیدکنندگان و صنعتگران در حوزه ورزش به عنوان هزینه‌های قابل قبول مالیاتی تصریح کرد: در مجموعه ورزش و جوانان استان از صنایعی که به این حوزه ورود کنند حمایت می‌کنیم و باتوجه به بند چ ماده ۷ برنامه ششم توسعه، هزینه‌های آنان در حوزه ورزش به عنوان هزینه‌های قابل قبول مالیاتی لحاظ می‌شود.

وی با توجه به رویکرد دولت اضافه کرد: تجهیزات و امکانات ورزشی و همچنین توسعه زیرساخت‌های ورزشی با نگاه کارشناسی، تخصصی و عادلانه در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته توزیع خواهد شد.

بیشتر بخوانید   زیرساخت آموزش دانش‌آموزان عشایر خراسان جنوبی فراهم شد

خسروی یادآور شد: ۱۵۳ پروژه ورزشی ناتمام در سطح استان وجود دارد که برای تکمیل و بهره برداری به  ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها