۷۴ هزار و ۵۵۴ نفر از خراسان‌جنوبی در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان‌جنوبی گفت: مجموع ثبت نامی‌ها در طرح نهضت ملی مسکن در خراسان جنوبی به ۷۴ هزار و ۵۵۴ نفر رسیده است.

به گزارش “پیام خاوران“، وحید داعی در شورای مسکن خراسان‌جنوبی اظهار کرد: مجموع ثبت نامی‌ها در طرح نهضت ملی مسکن در خراسان جنوبی به ۷۴ هزار و ۵۵۴ نفر رسیده است.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه از این تعداد پنج هزار و ۳۷۷ نفر مردان مجرد بین ۲۳ تا ۴۵ سال، ۳ هزار و ۹۶ نفر بین زنان مجرد بالای ۳۵ سال و ۱۴۸ نفر مردان مجرد بالای ۴۵ سال بوده‌اند.

داعی با بیان اینکه هزار و ۶۸۹ نفر نیز بر اساس قانون جوانی جمعیت (اختصاص زمین به افراد دارای سه فرزند به بالا) در این طرح ثبت نام کردند، گفت: دو هزار و ۴۹۷ نیز در خراسان جنوبی در انتظار بررسی شرایط در طرح هستند.

وی اظهار کرد: متأسفانه چهار هزار و ۷۶۴ نفر نیز به علل مختلف از جمله نداشتن پرداخت مبلغ اولیه از شرکت در طرح نهضت مسکن در خراسان‌جنوبی انصراف دادند.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه ۴۵۴ نفر نیز در انتظار تأیید اولیه هستند، بیان‌کرد: درخواست ۳۴ هزار و ۷۷۸ نفر نیز به علت نداشتن شرایط رد شده و ۱۷ هزار و ۷۵۴ نفر نیز در انتظار تأیید نهایی است.

داعی با تأکید بر اینکه ۹۹۳ نفر نیز در انتظار تأیید استعلام هستند، یادآور شد: جلسات شورای عالی مسکن در کشور به طور منظم برگزار می‌شود و ما در خراسان‌جنوبی نیز باید مصوبات آن را به دقت رعایت کنیم.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   خراسان جنوبی رتبه اول کشور در تمامی مراحل ساخت طرح نهضت ملی مسکن را کسب کرد

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها